سامانه فروش الکترونیکی کتابهای درسی از امروز آغاز به کار کرد/ ارسال کتب به مدارس
سال گذشته طرح ثبت نام اینترنتی کتب درسی به صورت پایلوت در مناطق مختلف شهر تهران آغاز شد و امسال این طرح در سراسر کشور اجرایی شده است.
دانش آموزان دوره های تحصیلی دبستان و پیش دانشگاهی می توانند با مراجعه به این سایت نسبت به ثبت نام کتاب های درسی سال تحصیلی آینده خود اقدام کنند.
همچنین مدارس نیز می توانند برای تهیه کتاب های درسی دانش آموزان مدرسه خود به صورت گروهی اقدام کرده و این ثبت نام را برای تمام دانش آموزان انجام دهند.
شیوه ثبت نام و ثبت سفارش کتاب های درسی در این سامانه به این صورت است که شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش آموزان به عنوان رمز عبور آن ها به سامانه
خواهد بود و در صورتی که شناسنامه یک دانش آموز تعویض شده باشد، والدین آن موظف هستند نسب به ارایه تصویر صفحه اول شناسنامه به مدرسه محل تحصیل دانش آموز اقدام کنند.
نحوه توزیع کتب
نیز به این صورت است که کتاب ها به مدرسه محل تحصیل دانش آموزان ارسال شده و در صورتی
که تغییری در مدرسه محل تحصیل دانش آموز ایجاد شده
باشد، امکان اصلاح سفارش تا تاریخ 20 شهریور 95 وجود دارد.
تقویم زمانی سفارش کتاب های درسی دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی به شرح ذیل است: