ارائه خدمات به مسافران از طریق سامانه 5149 راه آهن

8:57 - 06 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۲۵۳۹
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
تعداد نظرات: ۷ دیدگاه
سامانه اطلاع رسانی پاسخگویی به شکایات راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز ارتباط مردمی در تمامی ساعات شبانه روز با خط ویژه تلفنی 5149-021 در سراسر کشور پاسخگوی به سوالات مشتریان و هموطنان ارجمند است.


ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۲
0
0
مزخرف ترین قطاری بود که تا الان سوار شدم دوساعت فیکس تو‌ سالن سرپا موندن خیلیا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
0
0
سلام مهماندار و رئیس قطار ۱۳۵ خرمشهر به تهران رفتارشون اصلا با زائرین امام حسین که از اربعین اومدن افتضاح بود و هیچ احترامی سرشون نمیشه به یه حساب داخل کشور اسلامی هستیم
خانم اکبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
0
0
سلام
ما ۲۸ مرداد بلیط قطار داشتیم از تهران به کرمان ساعت 21.50 متاسفانه به دلیل نقص فنی قطار شش ساعت تاخیر داشت و ما ساعت 3.30 حرکت کردیم به شماره سریال بلیط 707599717
و رفتار اطلاعات و پذیرش راه آهن تهران با مسافران بی تربیت و فاقد احترام بودند و خیلی بی تربیت بودند و متاسفانه قطار هم به شدت کثیف و ملافه های شسته نشده بود و سرویس های بهداشتی کثیف بود.
مهسا خرمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
0
0
۴۰ روز از ثبت شکایتم گذشته هیچ پاسخی دریافت نکردم با ۵۱۴۹ هم تماس گرفتم
درخواست ۰۳۲۵۵۷۵
محبوبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
0
0
سلام.چرا نظارتی به خرید بلیط ها از طریق دلالان و کاروان ها نیست.ازصبح گوشی به دست دنبال ۳تا بلیط قطار اربعین از مشهد به ..... بلافاصله میزنه تکمیل ظرفیت.امروز ۹ صبح تازه شروع شده ....
مشاهده نظرات دیگر
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *