ضرورت تکریم ارباب رجوع/ صلح و سازش از اهداف عاليه شورای حل اختلاف است
پیرزاده با تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع اظهارکرد: کارکنان و اعضای شورای حل اختلاف جهت تکریم ارباب رجوع و خدمات رسانی مناسب به مردم خوش برخورد باشند.
خبرگزاری میزان -
مسعود پیرزاده رئیس شورای حل اختلاف اهواز در گفتوگو با خبرنگار حقوقی و قضایی ، بر لزوم برخورد اسلامی کارکنان اداری و اعضاء شورای حل اختلاف با مراجعین تاکید کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت و شخصیت آنان،خوشرویی و خوش برخوردی در مواجهه با مردم،پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال کار، رعایت عدالت و انصاف در برخورد با مردم و رعایت اخلاق اداری و تواضع از وظایف همه ما است.
وی افزود: یک کارمند مسلمان باید دارای اخلاق اسلامی و انسانی باشد و اخلاق اداری مطلوب زمانی بوجود می آید که کارکنان نظام اداری یک کشور به مردم از منظر درست بنگرند و خود را خدمتگزار و وکیل مردم بدانند.
رئیس شورای حل اختلاف اهواز در ادامه حضور افراد موجه در شورای حل اختلاف و قابلیت خوب مردم استان در زمینه گذشت و ایثار را از دلایل مهم موفقیت شورای حل اختلاف در امر صلح و سازش برشمرد و با تأکید بر این که اعضای شورای حل اختلاف باید با استفاده از ارزش های انسانی، به دعاوی و اختلافات مردم رسیدگی کنند اظهار داشت: صلح و سازش از اهداف عاليه شورای حل اختلاف است و برخورد صحیح با ارباب رجوع می تواند در تسریع و رسیدن به این هدف کمک کند.
انتهای پیام/
وی افزود: یک کارمند مسلمان باید دارای اخلاق اسلامی و انسانی باشد و اخلاق اداری مطلوب زمانی بوجود می آید که کارکنان نظام اداری یک کشور به مردم از منظر درست بنگرند و خود را خدمتگزار و وکیل مردم بدانند.
رئیس شورای حل اختلاف اهواز در ادامه حضور افراد موجه در شورای حل اختلاف و قابلیت خوب مردم استان در زمینه گذشت و ایثار را از دلایل مهم موفقیت شورای حل اختلاف در امر صلح و سازش برشمرد و با تأکید بر این که اعضای شورای حل اختلاف باید با استفاده از ارزش های انسانی، به دعاوی و اختلافات مردم رسیدگی کنند اظهار داشت: صلح و سازش از اهداف عاليه شورای حل اختلاف است و برخورد صحیح با ارباب رجوع می تواند در تسریع و رسیدن به این هدف کمک کند.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *