حجم مراجعه زیاد دلیل وقفه در خودپرازها
رئیس اداره کل عملیات بانکی بانک ملی ایران گفت: سیستم سیبای بانک ملی ایران دچار قطعی نیست و فقط به دلیل حجم زیاد مراجعه هموطنان به خودپردازهای این بانک، در دقایقی از دیروز(سه شنبه)، ارائه خدمات با وقفه هایی مواجه شد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش ، امیر طیبی رئیس اداره کل عملیات بانکی بانک ملی ایران افزود: حجم تراکنش های الکترونیک بانک ملی ایران در روزهای عادی سال روزانه به طور میانگین 20 میلیون تراکنش بوده اما در این روزها به دلیل مراجعه زیاد به خودپردازهای این بانک، از 40 میلیون تراکنش گذشته که نشانگر حجم عظیم سرویس دهی بانک ملی ایران به هموطنان است.
به گفته این مقام مسئول، اختلال ها به سرعت بررسی و برطرف شده است و ارائه خدمات به مشتریان ادامه دارد.
طیبی، از صبر و شکیبایی مشتریان برای اختلال های ایجاد شده در سرویس دهی خدمات الکترونیکی تشکر و قدردانی کرد و افزود: با تلاش و تدابیر انجام شده، این اختلال ها به سرعت برطرف شده است و خدمات مورد نیاز در روزهای پایانی سال به صورت مداوم ارائه می شود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *