كار ٦ ساله را می خواهیم طی ١٨ ماه تحويل دهيم/ ایستگاه مهرآباد 100 درصد بومی است
مديرعامل شركت راه آهن شهري تهران و حومه با اشاره به بهره برداري از ٤ايستگاه مترو فرودگاه مهراباد تصريح كرد:با بهره برداري از اين خط روزانه ١٠٠ هزار سفر صورت مي گيرد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه جامعه ، هابيل درويشي در ائين بهره برداري از خط مترو فرودگاه مهراباد با بيان اينكه مترو تهران به ١٠٠ ايستگاه رسيد، گفت: خط ويژه فرودگاه مهرآباد امروز با ٤ ايستگاه و پيش بيني جابه جايي ١٠٠ هزار سفر به دست توانمند مهندسين ايراني ساخته شده است.
وي با اشاره به اينكه برابر فهرست بهاي سال94، ٤٠٠ميليارد تومان هزينه براي خط ويژه فرودگاه مهراباد هزينه شده است، تصريح كرد: افتخار مي كنم كه امروز تمامي واگن هاي مورد بهره برداري در اين خط صد در صد ايراني است.
به گفته مديرعامل شركت راه اهن تهران و حومه امروز تكنيك سيگنالينگ خط ٣ مترو و خط فرودگاه مهراباد صد در صد بومي است.
وي با تاكيد بر اينكه مترو پروژه اي ملي است كه عدالت در ان رعايت شده و همزمان اشتغال زايي هم دارد، گفت: اكنون ٣٠ هزار نفر در ٢٠٠ كارگاه زير زميني فعاليت دارند.
هابيل درويشی خطاب به معاون اول رئيس جمهور گفت: 2خط متروي ديگر در پايتخت در حال ساخت است كه انتظار داريم تا پايان دوره شوراي شهر و شهرداري فعلی تحويل شهروندان شود؛ يعني ٧٠ كيلومتر مترو كه كاري ٦ ساله است و بنا داريم در ١٨ ماه تحويل شهروندان دهيم. اين در حاليست كه ساخت اين دو خط بالغ بر ١٢ هزار ميليارد تومن هزينه دارد كه مي شود ماهانه ٧٠٠ ميليارد و باید ٦٠ درصد پول بابت ثبت سفارش در ابتدا هزينه شود.
وي تاكيد كرد: مقدورات دولت را مي دانم اما انتظار داريم دولت از طريق فاينانس مشكل خط ٦و ٧ مترو را حل كند.
انتهای پیام/
وي با اشاره به اينكه برابر فهرست بهاي سال94، ٤٠٠ميليارد تومان هزينه براي خط ويژه فرودگاه مهراباد هزينه شده است، تصريح كرد: افتخار مي كنم كه امروز تمامي واگن هاي مورد بهره برداري در اين خط صد در صد ايراني است.
به گفته مديرعامل شركت راه اهن تهران و حومه امروز تكنيك سيگنالينگ خط ٣ مترو و خط فرودگاه مهراباد صد در صد بومي است.
وي با تاكيد بر اينكه مترو پروژه اي ملي است كه عدالت در ان رعايت شده و همزمان اشتغال زايي هم دارد، گفت: اكنون ٣٠ هزار نفر در ٢٠٠ كارگاه زير زميني فعاليت دارند.
هابيل درويشی خطاب به معاون اول رئيس جمهور گفت: 2خط متروي ديگر در پايتخت در حال ساخت است كه انتظار داريم تا پايان دوره شوراي شهر و شهرداري فعلی تحويل شهروندان شود؛ يعني ٧٠ كيلومتر مترو كه كاري ٦ ساله است و بنا داريم در ١٨ ماه تحويل شهروندان دهيم. اين در حاليست كه ساخت اين دو خط بالغ بر ١٢ هزار ميليارد تومن هزينه دارد كه مي شود ماهانه ٧٠٠ ميليارد و باید ٦٠ درصد پول بابت ثبت سفارش در ابتدا هزينه شود.
وي تاكيد كرد: مقدورات دولت را مي دانم اما انتظار داريم دولت از طريق فاينانس مشكل خط ٦و ٧ مترو را حل كند.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *