پرداخت تعهدات بیمه توسعه و فاجعه منا
مدیرعامل شرکت بیمه ایران از پرداخت تعهدات بیمه توسعه و فاجعه منا خبر داد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه اقتصاد ، سید عباس حسینی، مدیرعامل شرکت بیمه ایران گفت: از همان ابتدای بروز این فاجعه 25 میلیون تومان به بازماندگان هر شهید منا پرداخت شده و 30 میلیون تومان باقیمانده که قرار بود به بازماندگان پرداخت شود، در حال پرداخت است.
وی همچنین از حفظ قرارداد بیمه تکمیلی برای خانواده شهدا و جانباران خبر داد و گفت: حق بیمه های معوقه مربوط به بنیاد شهید تامین مالی شده است.
حسینی به پرونده بیمه توسعه نیز اشاره کرد و افزود: از مجموع دارایی ها و اموال بیمه توسعه برای پرداخت خسارت زیان دیدگان تاکنون حدود 160 میلیارد تومان انتقال اموال و بازپرداخت خسارت دیدگان انجام شده است و در مجموع با مبلغ 200 میلیارد تومانی که بیمه مرکزی در این زمینه پرداخت کرده مبلغ خسارت پرداختی به زیان دیدگان بیمه توسعه به 380 میلیارد تومان رسید.
بنابر گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، حسینی با اشاره به 80 سالگی بیمه ایران اعلام کرد : در حال حاضر بیمه ایران 40 درصد کل صنعت بیمه کشور را در اختیار دارد.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به اهمیت وجود شبکه قدرتمند فروش در موفقیت صنعت بیمه، افزود: بیمه ایران علاوه بر این مزیت در زمینه توانگری مالی هم در بالاترین درجه قرار دارد و بزرگترین و بیشترین خسارت ها را پرداخت کرده است.
وی به پیشنیه و توانمندی های بیمه ایران اشاره و اظهار کرد: این شرکت دارای بزرگترین شبکه فروش و ارائه خدمات در سراسر کشور است.
مدیرعامل بیمه ایران گفت : در ده ماه اول امسال 15 میلیون فقره بیمه نامه از سوی بیمه ایران فروخته شده است.
مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه این شرکت از معدود شرکت های دولتی است که با حکم رهبر معظم انقلاب و در جهت پیشبرد اهداف حاکمیتی نظام ازواگذاری استثنا شده است ، تاکید کرد: بازرسی و نظارت بر شعب خارجی شرکت و نیز توزیع متوازن ارائه خدمات با بازنگری در جانمایی و مکان گزینی واحدهای اجرایی در کلان شهر تهران در دستورکار قرارگرفته است.
* ظرفیت های پسابرجام برای بیمه
مدیرعامل بیمه ایران همچنین با اشاره به موفقیت دولت در توافق هسته ای و اجرای برجام، ضرورت استفاده فوری و بهینه از ظرفیت های پسابرجام را یادآور شد و گفت: باید علاوه بر حفظ و بهره برداری کامل ازتجربه های اندوخته شده در دوران تحریم، با برنامه ریزی راهبردی حضور در بازارهای بین المللی و منطقه ای در دستور کار قرار گیرد.
سید عباس حسینی با تاکید بر تلاش برای کسب رتبه های بین المللی در صنعت بیمه و استفاده از دانش روز بیمه در جهان برای موفقیت در شرایط پسابرجام خاطرنشان کرد: می توان با برگزاری دوره های آموزشی جدید با موضوعات روز بیمه فرصت های جدید و خلاقانه حضور در بازارهای منطقه ای و جهانی را شناسایی و در جهت فتح آنها اقدامات موثر و راهگشا را در دستور کار قرار داد.
*شفاف سازی و نظارت دقیق مالی
حسینی ، شفاف سازی حساب های شرکت و نظارت دقیق بر عملکرد بخش های تابعه را از سیاست های جدی بیمه ایران بیان و گفت: به دنبال طراحی و بازمهندسی حوزه های سرمایه گذاری از طریق استفاده مطلوب، بهینه و کامل از ظرفیت های بیمه ایران، کمک به رشد متوازن صنعت بیمه و همراهی آن با بازارهای مالی و سایر صنایع و نیز حضور فعال و کارآمد در بازارهای منطقه ای هستیم.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران با بیان اینکه زیان انباشته 1500 میلیاردی بیمه ایران ناشی از شفاف سازی بود ، گفت: شرکت بیمه ایران از پایبند ترین شرکتهای بیمه به مقررات شورای عالی بیمه است و زیانی هم که با ان مواجه شد ناشی از شفاف سازی بوده است.
وی تاکید کرد: شناسایی این زیان ناشی از اصلاح صورتهای مالی و برگرفته از ذخیره گیری مناسب بوده است و این روند کماکان ادامه دارد.
حسینی تاکید کرد: جهت گیری بیمه ایران و وزارت اقتصاد به سمت شفافیت صورتهای مالی و ذخیره گیری مناسب است.
*ارتقآء سطح توانگری مالی بیمه ایران
مدیرعامل شرکت بیمه ایران همچنین در خصوص بهبود و ترمیم مالی و ارتقا سطح توانگری این شرکت تاکید کرد: بیمه ایران به عنوان پدر معنوی صنعت بیمه، امروز بزرگترین اندوخته های ریالی و ارزی کشور را داراست علاوه بر اینکه بزرگترین پرداختهای خسارت صنعت بیمه را نیز به نام خود رقم زده است.
وی تصریح کرد: ما هیچ دغدغه ای به لحاظ توانگری مالی نداریم .
پیاده سازی مدیریت دانش ؛ راهبرد اساسی بیمه ایران
مدیرعامل بیمه ایران دریافت جوایز ارزشمند در حوزه تعالی سازمانی و حمایت ازمصرف کنندگان را از جمله دستاوردهای یک سال اخیر برشمرد و تاکید کرد: تشکیل و فعالیت شورای تحقیق و توسعه در بیمه ایران آثار ارزشمندی برای شرکت داشته است.
وی طراحی و پیاده سازی فرایند مدیریت دانش و توجه به فرایند مدیریت استراتژیک را از جمله راهبردهای اساسی مدیریت جید بیمه ایران عنوان کرد.
*طرح های راهبردی شرکت
حسینی ، رویکرد اصلی اقدامات حوزه اجرایی در بیمه ایران را طرح های مبتنی بر فناوری اطلاعات خواند و اظهار داشت: دریافت و پرداخت الکترونیک؛ سامانه درمان الکترونیکی(سدا)، سامانه یکپارچه بیمه گری، فروش بیمه نامه از طریق موبایل، مرکز مدیریت ارتباط با ذی نفعان و تاسیس شعب الکترونیکی از مهمترین پروژه های درحال طراحی و اجراست.
خدمات صدور و خسارت بیمه ای از طریق بستر الکترونیکی طرح سنجی واحد کانالهای توزیع خدمات و ارتباط با ذی نفعان، طرح بیمه از کارافتادگی پزشکان، بسته بیمه ای صنایع کوچک و بیمه ازدواج جوانان از دیگر خدماتی است که حسینی در سخنان خود به عنوان دستاوردهای این شرکت بیان کرد.
همچنین سازمان حمایت از حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان با اهدای تندیس طلایی از بیمه ایران تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، کارشناسان و ارزیابان سازمان حمایت چرخه فعالیت های این مجموعه از صدور تا مرحله پرداخت خسارت را درطول سال گذشته و جاری بررسی وفعالیت های انجام شده را در جهت حمایت ازحقوق مصرف کنندگان دانستند.
از خدمات بیمه ایران که منشور حقوق بیمه گذاران خود را رعایت کرده و به آن پایبند است ، برای نخستین بار با اهدای تندیس طلایی قدردانی شد.
تندیس طلایی به سازمان و شرکت هایی که در دو سال متوالی گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرده باشند و درسال سوم شرایط اختصاصی لازم را کسب کنند ، تعلق می گیرد.
پانزدهمین دوره اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرفکنندگان به همت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان و با پشتیبانی سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان برگزار شد.
انتهای پیام /
وی همچنین از حفظ قرارداد بیمه تکمیلی برای خانواده شهدا و جانباران خبر داد و گفت: حق بیمه های معوقه مربوط به بنیاد شهید تامین مالی شده است.
حسینی به پرونده بیمه توسعه نیز اشاره کرد و افزود: از مجموع دارایی ها و اموال بیمه توسعه برای پرداخت خسارت زیان دیدگان تاکنون حدود 160 میلیارد تومان انتقال اموال و بازپرداخت خسارت دیدگان انجام شده است و در مجموع با مبلغ 200 میلیارد تومانی که بیمه مرکزی در این زمینه پرداخت کرده مبلغ خسارت پرداختی به زیان دیدگان بیمه توسعه به 380 میلیارد تومان رسید.
بنابر گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، حسینی با اشاره به 80 سالگی بیمه ایران اعلام کرد : در حال حاضر بیمه ایران 40 درصد کل صنعت بیمه کشور را در اختیار دارد.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به اهمیت وجود شبکه قدرتمند فروش در موفقیت صنعت بیمه، افزود: بیمه ایران علاوه بر این مزیت در زمینه توانگری مالی هم در بالاترین درجه قرار دارد و بزرگترین و بیشترین خسارت ها را پرداخت کرده است.
وی به پیشنیه و توانمندی های بیمه ایران اشاره و اظهار کرد: این شرکت دارای بزرگترین شبکه فروش و ارائه خدمات در سراسر کشور است.
مدیرعامل بیمه ایران گفت : در ده ماه اول امسال 15 میلیون فقره بیمه نامه از سوی بیمه ایران فروخته شده است.
مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه این شرکت از معدود شرکت های دولتی است که با حکم رهبر معظم انقلاب و در جهت پیشبرد اهداف حاکمیتی نظام ازواگذاری استثنا شده است ، تاکید کرد: بازرسی و نظارت بر شعب خارجی شرکت و نیز توزیع متوازن ارائه خدمات با بازنگری در جانمایی و مکان گزینی واحدهای اجرایی در کلان شهر تهران در دستورکار قرارگرفته است.
* ظرفیت های پسابرجام برای بیمه
مدیرعامل بیمه ایران همچنین با اشاره به موفقیت دولت در توافق هسته ای و اجرای برجام، ضرورت استفاده فوری و بهینه از ظرفیت های پسابرجام را یادآور شد و گفت: باید علاوه بر حفظ و بهره برداری کامل ازتجربه های اندوخته شده در دوران تحریم، با برنامه ریزی راهبردی حضور در بازارهای بین المللی و منطقه ای در دستور کار قرار گیرد.
سید عباس حسینی با تاکید بر تلاش برای کسب رتبه های بین المللی در صنعت بیمه و استفاده از دانش روز بیمه در جهان برای موفقیت در شرایط پسابرجام خاطرنشان کرد: می توان با برگزاری دوره های آموزشی جدید با موضوعات روز بیمه فرصت های جدید و خلاقانه حضور در بازارهای منطقه ای و جهانی را شناسایی و در جهت فتح آنها اقدامات موثر و راهگشا را در دستور کار قرار داد.
*شفاف سازی و نظارت دقیق مالی
حسینی ، شفاف سازی حساب های شرکت و نظارت دقیق بر عملکرد بخش های تابعه را از سیاست های جدی بیمه ایران بیان و گفت: به دنبال طراحی و بازمهندسی حوزه های سرمایه گذاری از طریق استفاده مطلوب، بهینه و کامل از ظرفیت های بیمه ایران، کمک به رشد متوازن صنعت بیمه و همراهی آن با بازارهای مالی و سایر صنایع و نیز حضور فعال و کارآمد در بازارهای منطقه ای هستیم.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران با بیان اینکه زیان انباشته 1500 میلیاردی بیمه ایران ناشی از شفاف سازی بود ، گفت: شرکت بیمه ایران از پایبند ترین شرکتهای بیمه به مقررات شورای عالی بیمه است و زیانی هم که با ان مواجه شد ناشی از شفاف سازی بوده است.
وی تاکید کرد: شناسایی این زیان ناشی از اصلاح صورتهای مالی و برگرفته از ذخیره گیری مناسب بوده است و این روند کماکان ادامه دارد.
حسینی تاکید کرد: جهت گیری بیمه ایران و وزارت اقتصاد به سمت شفافیت صورتهای مالی و ذخیره گیری مناسب است.
*ارتقآء سطح توانگری مالی بیمه ایران
مدیرعامل شرکت بیمه ایران همچنین در خصوص بهبود و ترمیم مالی و ارتقا سطح توانگری این شرکت تاکید کرد: بیمه ایران به عنوان پدر معنوی صنعت بیمه، امروز بزرگترین اندوخته های ریالی و ارزی کشور را داراست علاوه بر اینکه بزرگترین پرداختهای خسارت صنعت بیمه را نیز به نام خود رقم زده است.
وی تصریح کرد: ما هیچ دغدغه ای به لحاظ توانگری مالی نداریم .
پیاده سازی مدیریت دانش ؛ راهبرد اساسی بیمه ایران
مدیرعامل بیمه ایران دریافت جوایز ارزشمند در حوزه تعالی سازمانی و حمایت ازمصرف کنندگان را از جمله دستاوردهای یک سال اخیر برشمرد و تاکید کرد: تشکیل و فعالیت شورای تحقیق و توسعه در بیمه ایران آثار ارزشمندی برای شرکت داشته است.
وی طراحی و پیاده سازی فرایند مدیریت دانش و توجه به فرایند مدیریت استراتژیک را از جمله راهبردهای اساسی مدیریت جید بیمه ایران عنوان کرد.
*طرح های راهبردی شرکت
حسینی ، رویکرد اصلی اقدامات حوزه اجرایی در بیمه ایران را طرح های مبتنی بر فناوری اطلاعات خواند و اظهار داشت: دریافت و پرداخت الکترونیک؛ سامانه درمان الکترونیکی(سدا)، سامانه یکپارچه بیمه گری، فروش بیمه نامه از طریق موبایل، مرکز مدیریت ارتباط با ذی نفعان و تاسیس شعب الکترونیکی از مهمترین پروژه های درحال طراحی و اجراست.
خدمات صدور و خسارت بیمه ای از طریق بستر الکترونیکی طرح سنجی واحد کانالهای توزیع خدمات و ارتباط با ذی نفعان، طرح بیمه از کارافتادگی پزشکان، بسته بیمه ای صنایع کوچک و بیمه ازدواج جوانان از دیگر خدماتی است که حسینی در سخنان خود به عنوان دستاوردهای این شرکت بیان کرد.
همچنین سازمان حمایت از حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان با اهدای تندیس طلایی از بیمه ایران تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، کارشناسان و ارزیابان سازمان حمایت چرخه فعالیت های این مجموعه از صدور تا مرحله پرداخت خسارت را درطول سال گذشته و جاری بررسی وفعالیت های انجام شده را در جهت حمایت ازحقوق مصرف کنندگان دانستند.
از خدمات بیمه ایران که منشور حقوق بیمه گذاران خود را رعایت کرده و به آن پایبند است ، برای نخستین بار با اهدای تندیس طلایی قدردانی شد.
تندیس طلایی به سازمان و شرکت هایی که در دو سال متوالی گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرده باشند و درسال سوم شرایط اختصاصی لازم را کسب کنند ، تعلق می گیرد.
پانزدهمین دوره اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرفکنندگان به همت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان و با پشتیبانی سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان برگزار شد.
انتهای پیام /
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *