ارتقای افزونههای تشویقی باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران
با هدف تشویق به حفظ و افزایش منابع برای اعضای باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران به مناسبت آغاز سال نو افزونههای تشویقی در نظر گرفته شده است.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه اقتصاد ، ایجاد وفاداری، افزایش تعاملات مشتریان در بخشهای منابع، مصارف و بانکداری الکترونیک از جمله اهداف مشخص مترتب بر این رویکرد است و در مرحله آغازین تعیین سطح بر پایه میزان اعتبار کسب شده از بخش منابع ملاک عمل قرار میگیرد و در پی آن امکان تأثیرگذاری امتیازات کسب شده توسط مشتری در سایر بخشهای و تعیین سطح مهیا خواهد شد.
بر اساس این گزارش عملکرد مشتریان متناسب با میزان منابع و نوع حساب آنها در زیر بخشهای پانزدهگانه نظیر قرضالحسنه جاری ریالی و ارزی، قرضالحسنه پسانداز ریالی و ارزی، گواهی سپرده، گنجینه سپهر و سپردههای کوتاه و بلندمدت ارزی در پایان هر ماه محاسبه و میانگین سهماهه عملکردشان مبنای سطحبندی قرار میگیرد.
کسب حداقل ۲۰ امتیاز به عنوان معدل ۳ ماه برای احراز پایینترین سطح که مشتمل بر سطح عادی یک است، ضروری است و احراز عالیترین سطح با عنوان پلاتینیوم در بازه زمانی گفته شده منوط به کسب حداقل هفت هزار امتیاز است.
صدور کارت VIP ویژه مشتریان، معافیت از پرداخت کارمزد سامانه ساپتا، کارت خرید اینترنتی، خدمات امداد خودرو، بیمه درمان تکمیلی، برخورداری از خدمات تشریفات فرودگاهی، خدمات پایش سلامت و ارائه تورهای لوکس جهانگردی در زمره افزونههای تشویقی برای سطوح مختلف اعضای باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران است.
همچنین از ابتدای سال آینده کلیه مشتریان بانک صادرات اعم از حقیقی و حقوقی از امکان ثبت نام در سامانه و شرکت در سطحبندی باشگاه مشتریان بزرگترین بانک بورسی کشور برخوردار میشوند و عملکرد تمام مشتریان طبق الگوی باشگاه مشتریان به صورت ماهانه محاسبه و سطحبندی برای کلیه مشتریان انجام میشود و امکان استفاده از افزونههای تشویقی پس سپری شدن سه ماه برای همه مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی فراهم میشود.
شایان ذکر است اطلاعات و جزییات بیشتر در این خصوص در سایت باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران به نشانی club.bsi.ir قابل دسترس است.
انتهای پیام /
بر اساس این گزارش عملکرد مشتریان متناسب با میزان منابع و نوع حساب آنها در زیر بخشهای پانزدهگانه نظیر قرضالحسنه جاری ریالی و ارزی، قرضالحسنه پسانداز ریالی و ارزی، گواهی سپرده، گنجینه سپهر و سپردههای کوتاه و بلندمدت ارزی در پایان هر ماه محاسبه و میانگین سهماهه عملکردشان مبنای سطحبندی قرار میگیرد.
کسب حداقل ۲۰ امتیاز به عنوان معدل ۳ ماه برای احراز پایینترین سطح که مشتمل بر سطح عادی یک است، ضروری است و احراز عالیترین سطح با عنوان پلاتینیوم در بازه زمانی گفته شده منوط به کسب حداقل هفت هزار امتیاز است.
صدور کارت VIP ویژه مشتریان، معافیت از پرداخت کارمزد سامانه ساپتا، کارت خرید اینترنتی، خدمات امداد خودرو، بیمه درمان تکمیلی، برخورداری از خدمات تشریفات فرودگاهی، خدمات پایش سلامت و ارائه تورهای لوکس جهانگردی در زمره افزونههای تشویقی برای سطوح مختلف اعضای باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران است.
همچنین از ابتدای سال آینده کلیه مشتریان بانک صادرات اعم از حقیقی و حقوقی از امکان ثبت نام در سامانه و شرکت در سطحبندی باشگاه مشتریان بزرگترین بانک بورسی کشور برخوردار میشوند و عملکرد تمام مشتریان طبق الگوی باشگاه مشتریان به صورت ماهانه محاسبه و سطحبندی برای کلیه مشتریان انجام میشود و امکان استفاده از افزونههای تشویقی پس سپری شدن سه ماه برای همه مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی فراهم میشود.
شایان ذکر است اطلاعات و جزییات بیشتر در این خصوص در سایت باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران به نشانی club.bsi.ir قابل دسترس است.
انتهای پیام /
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *