فیس بوک تا سال 2098 به بزرگترین قبرستان مجازی تبدیل میشود
کارشناسان معتقدند شبکه اجتماعی فیس بوک احتمالا تا چند دهه آینده به بزرگترین قبرستان مجازی تبدیل خواهد شد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه فضای مجازی ، با پیشی گرفتن حساب کاربری افراد جان باخته در مقایسه با کاربران در قید حیات، این شبکه اجتماعی تا سال 2098 احتمالا به بزرگترین قبرستان مجازی تبدیل خواهد شد.
در همین حال هاشم صدیقی کارشناس آمار از دانشگاه ماساچوست امریکا گفت فیس بوک تا سال 2098 به بزرگترین قبرستان مجازی تبدیل خواهد شد.
وی گفت پیش بینی میشود نزدیک به یک میلیون کاربر فیسبوک تا آخر سال 2016 فوت کنند. در سال ۲۰۱۰ وقتی که کاربران فیس بوک خیلی کمتر از الان بود، ۳۸۵ هزار عضو این شبکه اجتماعی جان باختند. در سال 2012 نیز 580 هزار کاربر فیس بوک جان خود را از دست دادند.
در حال حاضر، زمانی که شخصی فوت میکند، فیس بوک صفحه وی را به نسخه «یادبود» تبدیل میکند. تنها راه حذف صفحه، ورود به آن با اسم کاربری و کلمه عبور است و از آنجایی که افراد کلمه عبور خود را عموما مخفی نگاه میدارند، بعید است که افراد اختیاری در بستن صفحات عزیزان از دست رفته خود داشته باشند.
فیس بوک در گامی که در همین جهت برداشته، از کاربرانش میخواهد تا راههای تماس فردی را برای پس از مرگ خود معرفی کنند. این فرد خواهد توانست پس از مرگ کاربر آخرین پست را در صفحه او بنویسد و عکس کاور و پروفایل را تغییر دهد.
/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
در همین حال هاشم صدیقی کارشناس آمار از دانشگاه ماساچوست امریکا گفت فیس بوک تا سال 2098 به بزرگترین قبرستان مجازی تبدیل خواهد شد.
وی گفت پیش بینی میشود نزدیک به یک میلیون کاربر فیسبوک تا آخر سال 2016 فوت کنند. در سال ۲۰۱۰ وقتی که کاربران فیس بوک خیلی کمتر از الان بود، ۳۸۵ هزار عضو این شبکه اجتماعی جان باختند. در سال 2012 نیز 580 هزار کاربر فیس بوک جان خود را از دست دادند.
در حال حاضر، زمانی که شخصی فوت میکند، فیس بوک صفحه وی را به نسخه «یادبود» تبدیل میکند. تنها راه حذف صفحه، ورود به آن با اسم کاربری و کلمه عبور است و از آنجایی که افراد کلمه عبور خود را عموما مخفی نگاه میدارند، بعید است که افراد اختیاری در بستن صفحات عزیزان از دست رفته خود داشته باشند.
فیس بوک در گامی که در همین جهت برداشته، از کاربرانش میخواهد تا راههای تماس فردی را برای پس از مرگ خود معرفی کنند. این فرد خواهد توانست پس از مرگ کاربر آخرین پست را در صفحه او بنویسد و عکس کاور و پروفایل را تغییر دهد.
/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *