برپایی نمایشگاه صنایع دستی زندانیان سبزوار

5:00 - 13 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۳۶۴۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
محصولات صنايع دستي زندانيان سبزوار با همت اداره صنایع دستی و میراث فرهنگی در نمايشگاه صنایع دستی اين شهرستان به نمایش گذاشته شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومي زندان سبزوار، محصولات صنايع دستي زندانيان سبزوار با همت اداره صنایع دستی و میراث فرهنگی در نمايشگاه صنایع دستی اين شهرستان در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

در این نمایشگاه آثار ۲۵ زنداني هنرمند صنایع دستی شامل صنایع چوبی، معرق کاری، منجوق دوزی، عروسک سازی، روبان دوزی، کنده کاری، قلاب بافی، مکرومه بافی، قالیبافی و سایر آثار صنایع دستی در یک غرفه به نمایش گذاشته شد.

هدف از شرکت در این نمایشگاه ارتقاء آموزش های رشته های صنایع دستی و فعالیتهای نشسته در زندان و ارائه صنایع دستی زندانيان و معرفی توانمندیهای خلاقانه آنان به منظور ایجاد انگیزه  و ترغیب آنان در تأمین بخشی از مخارج خانواده خویش با عرضه محصولات تولید شده است  و تولید اینگونه صنایع نه تنها در غنی سازی اوقات فراغت زندانیان و کاهش رفتارهای پرخطر و ناهنجاری های داخل زندان نقش بسیار موثری را ایفاء می کند، بلکه در انگیزه بازگشت شرافتمندانه به جامعه و افزایش خودباوری آنان نیز تأثیرگذار خواهد بود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *