کاهش چشمگیر تخلفات و جرائم انتخاباتی

9:37 - 10 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۲۲۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
قاضی سراج گفت: فضای حاکم بر انتخابات اخیر، از آرامشی برخوردار بود که سبب کاهش آمار تخلفات و جرایم انتخاباتی شد و در نهایت حداقل پرونده در این حوزه به دستگاه قضا وارد شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روزنامه حمایت، رئیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره دهم و مجلس خبرگان دوره پنجم، با حداقل تخلفات و جرایم انتخاباتی، یکی از بهترین دوره‌های انتخابات را پشت سرگذاشت.

  ناصر سراج با تاکید بر بزرگی و عظمت برگزاری این رویداد تاریخی تصریح کرد: فضای حاکم بر انتخابات اخیر، از آرامشی برخوردار بود که سبب کاهش آمار تخلفات و جرایم انتخاباتی شد و در نهایت حداقل پرونده در این حوزه به دستگاه قضا وارد شد.

وی به نقش قوه قضاییه در کنترل فضای تبلیغات در انتخابات اشاره کرد و افزود: دستگاه قضایی در روزهای باقی‌مانده به برگزاری انتخابات، به هیچ وجه اجازه بروز جرایم انتخاباتی را نداد.

 سراج تصریح کرد: تمام مجموعه قوه قضاییه از دادگستری‌های استانی در نقاط مختلف کشور گرفته تا سازمان بازرسی کل کشور، به نحوی بر نحوه تبلیغات و برگزاری انتخابات نظارت داشتند و همین امر سبب بروز حداقلی تخلفات و جرایم در این حوزه شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *