سطح لیگ برتر نوجوانان بسیار بالا بود

9:41 - 10 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۲۱۹۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مربی کهنه کار و با تجربه تیم های پایه تکواندو به عنوان سرمربی تیم پاس قوامین در هشتمین دوره لیگ برتر نوجوانان توانست ضمن کسب قهرمانی، عنوان بهترین مربی را هم از آن خود کند.
به گزارش ، حسینعلی نعیمی در خصوص مسابقات لیگ برتر تکواندوی نوجوانان گفت: این دوره از مسابقات با حضور نوجوانانی برگزار شد که طی این دو سال در قالب تیم ملی نونهالان توانستند عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات جهانی را بدست آورند. همچنین به دلیل در پیش بودن مسابقات جهانی، بازیکنان برای جلب نظر کادر فنی تیم ملی، سعی داشتند بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند که این موضوع باعث شد، شاهد برگزاری مسابقات در سطح بسیار بالایی باشیم.
 
وی در خصوص شرایط تیم پاس قوامین در طول مسابقات اظهار داشت: بعد از هفته پنجم که قهرمانی تیم مسجل شد تصمیم گرفتم بازیکنانی را که اولین سال حضورشان در لیگ نوجوانان را تجربه میکنند، در یک بازی آن هم در برابر دانشگاه آزاد استفاده کنم. به همین دلیل این بازی را به رقیب واگذار کردیم اما هدفم از این کار کسب تجربه برای سال اولی ها بود چراکه وضعیت سال بعد تیم نوجوانان با حضور همین نونهالان رقم خواهد خورد.
 
نعیمی در توصیف رقبا اظهار کرد: امسال یک تیم به تیم های لیگ اضافه شد و رقابت ها با حضور 8 تیم برگزار شد. تیم دانشگاه آزاد برای سال ها قهرمان این رقابتها بود، لوازم خانگی کن از مهره های خوبی بهره می برد و مربیان با تجربه ای داشت. امسال از قم، فارس و کرمانشاه تیم های خوبی داشتیم اما به دلیل کم تجربه بودن مربیانشان نتوانستند در میان 3 تیم اول باشند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *