امضای تفاهم نامه مبارزه با فساد میان ایران و عراق باعث هم افزایی می‌شود

13:06 - 05 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۰۰۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حسن نعمت یاسر الیاسری گفت: عراق جدید از سال 2014 کار خود را با نگاه مبارزه با فساد شروع کرده است انشأالله این ارتباط در سطح بین المللی برای مبارزه با فساد باشد.
به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی ، حسن نعمت یاسر الیاسری ضمن تشکر از قاضی سراج  و دست اندرکاران امضای تفاهم نامه و حاضرین در جلسه اظهار کرد: عراق جدید از سال 2014 کار خود را با نگاه مبارزه با فساد شروع کرده است انشأالله این ارتباط در سطح بین المللی برای مبارزه با فساد باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم اتحاد خود را نه در سطح ایران بلکه در سطح دنیا برای مبارزه با فساد افزایش دهیم و یادداشت تفاهم امروز در همین راستا است امیدواریم با دستگاه ها وامکانات موجود این هدف را پیگیری کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کشور عراق با بیان اینکه یادداشت تفاهم یکی از راههای تبادل تجربیات است، گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران یقینا تجارب خوبی در این زمینه دارد و ما نیز در طول سالهای گذشته تجربیات خوبی کسب کرده ایم.

وی گفت: امضای تفاهم نامه میان ایران و عراق باعث هم افزایی خواهد شد و یکی از اهداف این تفاهم نامه استرداد اموال عمومی است که از کشور عراق خارج شده است، میلیاردها دینار براساس جنگ هایی که در عراق ایجاد شده از این کشور خارج شده و ما درصددیم که بتوانیم آن را پیگیری کنیم.







ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *