حضور ملی‌پوشان برجسته در مسابقات کاراته دانشجویان

0:01 - 03 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۸۳۶۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رئیس انجمن کاراته دانشگاه آزاد اسلامی خبر از شروع مسابقات قهرمانی کشور دانشجویان داد.

احمد صافی رئیس انجمن کاراته دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشي خبرگزاري ميزان اعلام کرد: برترین قهرمانان واحد‌های دانشگاهی از استان‌های مختلف کشور در کاتا و کومیته انفرادی مردان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در این دوره از مسابقات در بخش کاتای انفرادی 18 نفر و در اوزان مختلف کومیته بیش از 144 کاراته کا از25 استان با هم به رقابت می‌پردازند.

وي افزود: نکته قابل توجه حضور ورزشکاران برجسته ملی و قهرمانان طراز اول کشور هستند که در اوزان مختلف رودر روی یکدیگر مبارزه خواهند کرد.

صافي با اشاره به حضور قهرمانان کاراته در مسابقات سراسري دانشجويان دانشگاه آزاد گفت: در کومیته، ملی‌پوشانی همچون برادران حسن بیگی، محمد قاسمی، مرتضی شفاهی، رضا روشن، یونس نوروزی، صالح ابازری، مهدی خدابخشی، علی مسکین، رضا عنایتی، علی بهبود و جمع دیگری از قهرمانان برجسته کاراته ایران حضور دارند.

وی ادامه داد: داوران سطح بالای کشور از جمله رضا توپی، رضا کرمانی، پورحاجی باقر و سعید شیدا با کمک اکبر دهقان رئیس کمیته داوران اصفهان و مسعود علمشیری دبیر هیت کاراته اصفهان و داوران استان این مسابقات را نظارت و داوری می‌کنند.

رقابت‌هاي سراسري تکواندو دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي اواخر اسفند برگزار مي‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *