نفرات برتر مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی تهران مشخص شدند

9:42 - 25 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۴۹۸۳
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
مسابقات تیراندازی جایزه بزرگ تهران به پایان رسید.
به گزارش و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، در آخرین روز از مسابقات جایزه بزرگ استان تهران، فینال تفنگ بادی آقایان برگزار شد که در پایان علیرضا داود آبادی با 204.6 امتیاز توانست به مقام قهرمانی دست یابد و به جایزه 5 میلیون تومانی برسد.

فرزاد مناف‌فر هم با 204 امتیاز توانست نایب قهرمان این دوره از مسابقات شود و جایزه 2 میلیون تومانی را کسب کند و مهیار صداقت نیز با 182.3 امتیاز توانست در جایگاه سوم قرار گیرد. امیرمحمد نکونام، پوریا عصمت، علی کاظمی، مهدی احمدی و شفق توفیق به ترتیب در رده‌های چهارم تا هشتم قرار گرفتند.

همچنین در ادامه این رقابت‌ها هم فینال تفنگ بادی بانوان برگزار شد که در پایان الهه احمدی با 207.3 امتیاز توانست به مقام قهرمانی دست یابد و جایزه 5 میلیون تومانی را از آن خود کند. مریم زابلی‌زاده نیز با 206.5 امتیاز توانست نایب قهرمان این دوره از مسابقات شود جایزه 2 میلیون تومانی را دریافت کند. نوشین شهبازی فرد نیز با 184.9 امتیاز توانست در جایگاه سوم قرار گیرد و به 1 میلیون تومان جایزه رقابت‌ها برسد. مریم شفیعی پور، حدیثه یاوری، نرجس امام‌قلی‌نژاد، مریم طالبی و زهرا بزرگی به ترتیب در رده‌های چهارم تا هشتم قرار گرفتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *