چندین تغییر نسبت به قهرمانی آسیا داشتیم/ روی سنگین‌وزن‌ها حساب ویژه ای باز کردیم

10:05 - 19 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۲۲۶۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان گفت:امیدوارم در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک که در چین برگزار می شود به اهدافمان برسیم.
علیرضا استکی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی اظهار داشت: پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور بوکسورهای مدعی را شناسایی کرده و برای انتخاب ترکیب نهایی تیم ملی بیش از 4 مسابقه انتخابی برگزار کردیم.

وی با بیان این مطلب که هشت تغییر در ترکیب تیمش نسبت به قهرمانی آسیا تایلند وجود دارد افزود:شرایطی برای بوکسورها مهیا کردیم که تمام مدعیان بتوانند شانس خود را برای حضور در ترکیب تیم ملی امتحان کنند.ما برای انتخاب 10 بوکسور اعزامی به چین بیش 50 بوکسور را تست کردیم.

استکی افزود: تیمی با میانگین سنی 26 سال به رقابت‌های قاره‌ای چین اعزام می کنیم و امیدواریم با این تیم جوان بتوانیم به اهداف خود در این رقابت ها جامه عمل بپوشانیم.

سرمربی تیم ملی بوکس ادامه داد:به غیر از سجاد محرابی و مجید سپهوند سایر بوکسورهای ما جوان و کم تجربه هستند اما من به تیم خود اعتقاد کامل دارم و می دانم که این بچه ها با تمام وجود برای کسب سهمیه المپیک مبارزه خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که در چه اوزانی شانس بیشتری برای کسب مدال وجود دارد گفت:از وزن 56 تا مثبت 91 کیلوگرم شانس کسب مدال داریم،اما روی سنگین وزن حساب ویژه ای باز کرده ایم.

استکی در خاتمه در خصوص بازی‌های تدارکاتی تیم ملی بوکس بیان داشت:اواسط اسفند ماه در یک تورنمنت تدارکاتی که در اوکراین برگزار می شود شرکت خواهیم کرد تا با تام قدرت راهی چین شویم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *