ارائه خدمات پزشکی و درمانی نیروی دریایی ارتش در محدوده شهرستان کنارک

13:41 - 11 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۸۸۱۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
ناخدا دوم پزشک طاهر سلطانزاده معاون پشتیبانی اداره بهداشت نیروی دریایی ارتش از ارائه خدمات ویزیت رایگان پزشکی به بیماران محروم در منطقه عمومی رزمایش ولایت 94 خبر داد.

ارائه خدمات پزشکی و درمانی نیروی دریایی ارتش در محدوده شهرستان کنارکبه گزارش خبرنگار سیاسی ناخدا دوم سلطانزاده در منطقه عمومی رزمایش ولایت 94 از ارائه خدمات ویزیت رایگان پزشکی به بیماران محروم در منطقه عمومی رزمایش خبر داد و گفت: با استقرار بیمارستان صحرایی نیروی دریایی ارتش سامانه سیار و بیمارستان صحرایی نبی اکرم (ص) در محدوده شهرستان کنارک در استان سیستان و بلوچستان صدها نفر از بیماران محروم این منطقه به صورت رایگان ویزیت شدند.

وی ادامه داد: بیماران با حضور در بیمارستان صحرایی 30 تخت خوابه از خدمات متنوع بهداشتی و درمانی از جمله آزمایشگاه، رادیولوژی، اتاق عمل، سونوگرافی، مامایی بخش جراحی و مراقبتهای ویژه و داروخانه به صورت رایگان بهره مند شدند.

معاون پشتیبانی اداره بهداشت نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: در مدت یاد شده متخصصان بیهوشی ،جراحی عمومی، ارتوپدی، داخلی ، اطفال و رادیولوژی به صورت روزانه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به ارائه خدمات متنوع درمانی به مراجعه کنندگان به این سامانه پرداختند که بیشترین مراجعه کنندگان از خدمات پزشکان متخصص اطفال، داخلی و اتاق عمل استفاده کردند.

وی با بیان اینکه این بیماران روستایی از روستاهای کهیر، زرآباد، انگورآباد، چراغ آباد و حومه شهر کنارک به این سامانه سیار مراجعه کردند گفت: در میان بیماران، شمار زیادی از مبتلایان به فشار خون، کم خونی، دیابت، سنگ کلیه و مثانه و سوء تغذیه مشاهده می شد رایگان ویزیت شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *