تكريم مشتري اعتبار نمايندگي‌هاي سايپا را افزايش داده است

12:30 - 07 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۷۲۹۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مديرعامل سايپايدك تكريم مشتريان را موجب افزايش اعتبار نمايندگي‌هاي سايپا دانست و گفت: مرامنامه تكريم مشتريان به كليه نمايندگي‌هاي سايپا ابلاغ شده كه رعايت مفاد آن مي‌تواند رضايت مشتريان از عملكرد نمايندگي‌ها را افزايش دهد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *