لزوم معرفی بهتر صندوق پس‌انداز مسکن یکم از سوی بانک مسکن

10:00 - 05 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۶۲۸۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
کاظمی دینان رئیس انجمن روابط عمومی ایران روش‌های جذاب، پرمخاطب و ارزان تبلیغات معرفی صندوق پس‌انداز مسکن یکم را با هدف استفاده مدیران بانک مسکن و جذب آورده‌های مردمی بیشتر برای سرمایه‌گذاری در این صندوق تشریح کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *