لیگ وزنه‌برداری پشتوانه خوبی برای تیم ملی است

13:25 - 04 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۵۹۷۰
سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر معتقد است: پیکار مدعیان به آماده‌سازی تیم ملی کمک می‌کند چون تمامی وزنه‌برداران شاخص در کوران لیگ آبدیده می‌شوند.
به گزارش ، علی جباری در خصوص قهرمانی تیمش در رقابتهای لیگ برتر وزنه‌برداری گفت: برای قهرمانی برنامه داشتیم و از آغاز این رقابتها به میزبانی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با کسب امتیازات حداکثری در هر وزن به صدر جدول صعود کردیم. با این روند تا هفته پایانی پیش رفتیم و قهرمان شدیم. از تمام بچه های تیمم راضی هستم که برای رساندن ذوب آهن به قهرمانی تلاش کردند.

سرمربی تیم ذوب آهن در خصوص کیفیت لیگ برتر نیز گفت: دو تیم ذوب آهن اصفهان و یاسین پیشروِ قم با سرمایه گذاری ایده آل برای کسب قهرمانی تلاش کردند و این مساله به جذابیت لیگ کمک کرد. دو تیم خوزستانی نیز از سرمایه های شهر خودشان استفاده کردند. لیگ امسال بهتر از سال های گذشته برگزار شد.  
 
جباری با اشاره به معرفی نفرات برتر به تیم ملی با حضور در لیگ برتر تاکید کرد: وزنه برداری به لیگی پویا نیاز دارد تا علاقمندان این رشته المپیکی با ورود به مسابقات به درجات بالایی برسند. لیگ در هر رشته ورزشی سازنده تیم ملی آن رشته است و باید تیم های زیادی به مسابقات لیگ ورود کنند. برگزاری لیگ منظم و جذاب می تواند به سازندگی تیم های ملی کمک جدی بکند.
 
وی در خاتمه در خصوص پرورش استعدادها در تیم ذوب‌آهن اصفهان خاطر نشان کرد: از لیست 18 نفره تیم ذوب‌آهن، 12 وزنه بردار اصفهانی هستند. ازقدیم هم اصفهان در رشته وزنه برداری حرف های زیادی را برای گفتن داشته و قهرمانان زیادی را به رده اول کشور معرفی کرده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *