آغاز تبلیغ برای فرش ایران در اروپا
نشست ویژه چگونگی آغاز تبلیغات فرش دستباف ایران در اروپا در محل سرکنسولگری کشورمان در هامبورگ تشکیل شد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش ، با حضور رییس مرکز ملی فرش ایران، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در هامبورگ و اعضای هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان فرش ایران در اروپا، نشست ویژه بررسی چگونگی آغاز فرایند تبلیغات فرش دستباف ایران تشکیل شد.
این نشست در پی دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت در انجام تبلیغات برون مرزی فرش دستباف ایران و در حاشیه دموتکس 2016 آلمان برگزار شد تا برای چگونگی اجرای دستور یادشده با حمایت مرکز ملی فرش ایران، مشارکت اتحادیه واردکنندگان فرش ایران در اروپا، و نظارت سفارت و سرکنسولگری کشورمان در آلمان (هامبورگ) تصمیم گیری شود.
گفتنی است بخشی از منابع مالی مرکز ملی فرش ایران در سال آتی به تبلیغات هدفمند و چندجانبه فرش دستباف ایران در اروپا با تمرکز بر کشورهای آلمانی زبان اختصاص خواهد یافت.
این نشست در پی دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت در انجام تبلیغات برون مرزی فرش دستباف ایران و در حاشیه دموتکس 2016 آلمان برگزار شد تا برای چگونگی اجرای دستور یادشده با حمایت مرکز ملی فرش ایران، مشارکت اتحادیه واردکنندگان فرش ایران در اروپا، و نظارت سفارت و سرکنسولگری کشورمان در آلمان (هامبورگ) تصمیم گیری شود.
گفتنی است بخشی از منابع مالی مرکز ملی فرش ایران در سال آتی به تبلیغات هدفمند و چندجانبه فرش دستباف ایران در اروپا با تمرکز بر کشورهای آلمانی زبان اختصاص خواهد یافت.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *