سالانه چندصد میلیارد تومان حق بیمه از وزارت نفت بیرون میرود
صفدری با بیان اینکه باوجود اینکه در تولید نفت و گاز جزو کشورهای تراز اول دنیا هستیم اما نتوانستهایم کارشناسان بیمه نفت و گاز و انرژی تربیت کنیم گفت: سالانه چندصد میلیارد تومان حق بیمه از وزارت نفت بیرون میرود.
خبرگزاری میزان -
به گزارش ؛ مجید صفدری با بیان اینکه ریسک بیمه نفت و گاز و پتروشیمی با کالاهای معمولی بسیار متفاوت است افزود: متاسفانه در این زمینه نتواستهایم پشتوانه سازی کنیم.
وی گفت: شرکت بیمه ما در حوزه نفت ، گاز و انرژی ورود کرده و سعی دارد از جدیدترین و بروزترین اطلاعات بیمه ای استفاده کند.
صفدری با بیان اینکه براساس چشمانداز 20 ساله باید ضریب نفوذ بیمه در کشور تا سال 1404 به هفت و نیم درصد برسد افزود: این در حالی است که ضریب نفوذ بیمه در حال حاضر یک و هشت دهم درصد است و این یعنی صنعت بیمه ما باید با سرعت و شدت حرکت کند تا بتواند تا ده سال آینده به عدد هفت ونیم برسد.
وی با بیان اینکه صنعت بیمه در بازاریابی بسیار عقب افتاده است گفت: بیمهنامه باید با ذهن، روح و قلب مشتری ارتباط پیدا کند و براین اساس طراحی شود که خوشبختانه در شرکت بیمه ما این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.
صفدری افزود: متاسفانه در ایران بحث امنیت محصول مطرح نیست و به راحتی از طرحهایی که ممکن است چند صد ساعت درباره آن فکر و کار شده باشد کپی برداری میشود.
وی با بیان اینکه در شرکت بیمه ما معتقدیم مشتری ولی نعمت، شریک تجاری، رئیس واقعی و ارباب است گفت: ما این موضوع را در شرکت خود نهادینه کردهایم و هرگونه بی احترامی به مشتری غیرقابل قبول است.
صفدری افزود: گاهی دیده شده به یک مشتری چندمیلیاردی بی احترامی شده است که این برای ما غیرقابل قبول است.
وی گفت: معتقدیم همیشه حق با مشتری است حتی اگر اشتباه بگوید و در هر اعتراض مشتری حق با اوست و ما درصدد هستیم برای نخستین بار مشتریان خود را رتبهبندی بکنیم تا وقتی اسم مشتری در سیستم تایپ شد بلافاصله مشخص شود وی چه رتبهای دارد؟
صفدری از اینکه برخی از مردم به شرکتهای بیمهای اطمینان ندارند اظهار تاسف کرد و گفت: چند روز پیش شنیدم که یکی از مشتریان ما میگفت:شما بیمهای ها فقط میخواهید پول را بگیرد و بعد بحثهایی نظیر ورشکستگی و نظایر آن را مطرح کنید که این جای تاسف بسیار دارد.
وی گفت: اتفاقی که برای بیمه توسعه افتاد به صنعت بیمه کشور لطمه زد و مردم اطمینان خود را از دست دادند.
وی گفت: شرکت بیمه ما در حوزه نفت ، گاز و انرژی ورود کرده و سعی دارد از جدیدترین و بروزترین اطلاعات بیمه ای استفاده کند.
صفدری با بیان اینکه براساس چشمانداز 20 ساله باید ضریب نفوذ بیمه در کشور تا سال 1404 به هفت و نیم درصد برسد افزود: این در حالی است که ضریب نفوذ بیمه در حال حاضر یک و هشت دهم درصد است و این یعنی صنعت بیمه ما باید با سرعت و شدت حرکت کند تا بتواند تا ده سال آینده به عدد هفت ونیم برسد.
وی با بیان اینکه صنعت بیمه در بازاریابی بسیار عقب افتاده است گفت: بیمهنامه باید با ذهن، روح و قلب مشتری ارتباط پیدا کند و براین اساس طراحی شود که خوشبختانه در شرکت بیمه ما این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.
صفدری افزود: متاسفانه در ایران بحث امنیت محصول مطرح نیست و به راحتی از طرحهایی که ممکن است چند صد ساعت درباره آن فکر و کار شده باشد کپی برداری میشود.
وی با بیان اینکه در شرکت بیمه ما معتقدیم مشتری ولی نعمت، شریک تجاری، رئیس واقعی و ارباب است گفت: ما این موضوع را در شرکت خود نهادینه کردهایم و هرگونه بی احترامی به مشتری غیرقابل قبول است.
صفدری افزود: گاهی دیده شده به یک مشتری چندمیلیاردی بی احترامی شده است که این برای ما غیرقابل قبول است.
وی گفت: معتقدیم همیشه حق با مشتری است حتی اگر اشتباه بگوید و در هر اعتراض مشتری حق با اوست و ما درصدد هستیم برای نخستین بار مشتریان خود را رتبهبندی بکنیم تا وقتی اسم مشتری در سیستم تایپ شد بلافاصله مشخص شود وی چه رتبهای دارد؟
صفدری از اینکه برخی از مردم به شرکتهای بیمهای اطمینان ندارند اظهار تاسف کرد و گفت: چند روز پیش شنیدم که یکی از مشتریان ما میگفت:شما بیمهای ها فقط میخواهید پول را بگیرد و بعد بحثهایی نظیر ورشکستگی و نظایر آن را مطرح کنید که این جای تاسف بسیار دارد.
وی گفت: اتفاقی که برای بیمه توسعه افتاد به صنعت بیمه کشور لطمه زد و مردم اطمینان خود را از دست دادند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *