عنوان سومی هم برای ما راضی‌کننده است/ لیگ امسال متفاوت بود

6:00 - 30 دی 1394
کد خبر: ۱۲۴۰۵۳
سرمربی تیم شرکت ملی حفاری اهواز معتقد است قرار گرفتن در جایگاه سومی با حضور وزنه‌برداران بومی و خوزستانی، راضی‌کننده است.
به گزارش ، فراز رامهرمزی در خصوص رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری بزرگسالان تصریح کرد: لیگ برتر امسال را با نفرات بومی و خوزستانی آغاز کردیم و در پایان هفته اول در جایگاه ششم قرار گرفتیم، ولی در ادامه رقابت‌ها با تمرینات مستمر و جدی، در هفته دوم و سوم وضعیت تیم ما بهتر از ابتدای لیگ شد و در جایگاه سوم قرار گرفتیم. در مجموع این جایگاه برای ما با وزنه‌برداران بومی و اهوازی راضی‌کننده است.

وی در خصوص رسیدن به صدر جدول و قهرمانی لیگ برتر گفت: تیم‌های یاسین پیشرو قم و ذوب‌آهن اصفهان دو تیم اول و دوم جدول لیگ اکثر ملی‌پوشان کشورمان را در اختیار دارند و با این شرایط قهرمانی تیم شرکت ملی حفاری دور از دسترس است. با توجه به شرایط کنونی تیم‌مان و به خدمت گرفتن نفرات بومی، جایگاه سومی برای باشگاه شرکت ملی حفاری اهواز اهمیت فراوانی دارد.

رامهرمزی در خصوص کیفیت این فصل از لیگ برتر تاکید کرد: امسال لیگ متفاوتی را شاهد بودیم. در گذشته ، رقابتهای لیگ پخش تلویزیونی نداشت ولی مسابقات این فصل از تلویریون برای پخش مستقیم شد. این موضوع جای امیدواری دارد که لیگ هر سال  پویا و جذابتر از سالهای گذشته  دنبال شود و علاقمندان بیشتری به این رشته ورزشی گرایش پیدا کنند.

سرمربی تیم شرکت ملی حفاری اهواز خاطرنشان کرد: امیدوارم سال آینده تیم های بیشتری در لیگ برتر رده‌های جوانان و بزرگسالان شرکت کنند تا هر چه بیشتر شاهد پیشرفت وزنه برداری کشورمان باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *