لزوم بازنگری آیین‌نامه و نوع قرارداد پروازهای چارتری/ ۴ فروند هواپیمای نو کل ارزش ناوگان هوایی ایران

7:00 - 26 دی 1394
کد خبر: ۱۲۱۸۶۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
کرمانی با بیان بعد از اجرای آزادسازی نرخ بلیت هواپیما شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند «درآمد و هزینه» خود را تنظیم کنند و به تبع آن، ارتقاء و توسعه کمی و کیفی ناوگان نیز توجیه پذیر می‌شود گفت: انباشت بدهی‌های امروز ایرلاین‌ها از جمله بدهی به شرکت فرودگاه‌ها و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به دلیل ناتوانی مالی آنها است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *