تکواندوکاران نیاز به استراحت داشتند/ با قدرت و جدیت استارت می‌زنیم

9:50 - 22 دی 1394
کد خبر: ۱۲۰۵۹۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی تکواندوی مردان ایران زمان آغاز برنامه آماده سازی این تیم برای حضوری قدرتمند در المپیک 2016 ریو را اعلام کرد.
بیژن مقانلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی ضمن تشریح دلایل تعطیلی اردو اظهار داشت: تعطیلی اردو به این دلیل بود که بچه‌های مصدوم به درمان آسیب دیدگی خود بپردازند و طبیعتا برای مدتی ریکاوری کنند. ضمن اینکه برخی از تکواندوکاران نیز تمرینات خود را برای حضور در رقابتهای لیگ ادامه دهند.

وی در ادامه گفت: از سویی دیگر اعضای کادر فنی و بازیکنان پس از مدت‌ها حضور در فراز و نشیب مسابقات و اردوهای مختلف، باید مدتی استراحت می کردند تا با یک روحیه و آمادگی مطلوب دوباره به میدان بازگردند. ما باید روزهای سخت و حساس پیش رو تا المپیک را پشت سر بگذاریم و برای کسب موفقیت در برزیل تلاش کنیم، طبیعی است باید انرژی و توان کافی برای رسیدن به این اهداف را داشته باشیم.

مقانلو از آغاز تمرینات اردوی تیم ملی از فردا چهارشنبه خبر داد و گفت: پیش از این اردو یک نشست هماهنگی را با مسئولان فدراسیون خواهیم داشت تا تمامی برنامه های مدون تیم ملی بررسی و نهایی شود. سعی ما بر این است تا زمان اعزام به المپیک هیچ اقدام و برنامه ای را چشم بسته انجام ندهیم و علاوه بر المپیک، خودمان را برای روزهای بعد از آن و آینده به خوبی تجهیز و آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو ایران پشتوانه سازی را امری مهم در ورزش خواند وگفت: مطمئنا باشید اجازه نخواهیم داد این رشته از حضور مهره های کارآمد، جوان و پرتلاش خالی بماند. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *