محرومیت سه بازیکن والیبال به دلیل توهین به داور

12:04 - 19 دی 1394
کد خبر: ۱۱۹۳۱۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سازمان لیگ فدراسیون والیبال از محرومیت سه بازیکن به دلیل توهین به داور خبر داد.
به گزارش و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سازمان لیگ سه بازیکن تیم‌های شهرداری جوان ارومیه و شهرداری اراک را به دلیل توهین به داور تا تشکیل کمیته انضباطی از حضور در رقابتهای لیگ دسته یک محروم کرد.

در چارچوب هفته هفتم و در گروه دوم لیگ دسته یک، دو تیم مقاومت فرمانداری مهاباد و شهرداری جوان ارومیه در مهاباد به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه سه بر دو به سود میزبان به پایان رسید و تیم مقاومت فرمانداری مهاباد با 15 امتیاز در صدر جدول گروه دوم گرفت.

بر اساس گزارش ناظر این مسابقه، دو بازیکن تیم شهرداری جوان ارومیه (توحید اصغری و وحید مرادی) پس از پایان این مسابقه به داور توهین کردند.

همچنین در دیدار تیم های شهرداری اراک و پاس خراسان در هفته ششم لیگ دسته یک، مصطفی عباس لو بازیکن شهرداری اراک به داور توهین کرده است.

سعید درخشنده رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال اعلام کرد که این سه بازیکن تا زمان تشکیل کمیته انضباطی و بررسی پرونده آنان، از حضور در رقابت های لیگ دسته یک محروم هستند.

سازمان لیگ همچنین ورود غلامرضا غلامی عکاس اراک را به دلیل رفتار ناشایست به سالن والیبال این شهر ممنوع کرد.

هفته هشتم لیگ دسته یک والیبال روز چهارشنبه 23 دیماه با هشت دیدار در شهرهای شیراز، کرمان، تهران، ارومیه، دامغان، کاشان، رشت و آق قلا پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *