روز گذشته در یکی از خبرگزاریهای معتبر کشور خبری را منتشر کرد که در آن عنوان شده بود، شرکت ارتباطات سیار ایران، خدمات رومینگ حین پرواز این اپراتور در حال حاضر با شرکتهای ایرفول، آلنیپون، ازال، بریتیش ایرویز، سبوپسفیک ایر، مصر، امارات، اتحاد، هواپیمایی هنگکنگ، لبیریا، هواپیمایی لیبی، عمان ایر، هواپیمایی فیلیپین، قطر ایرویز، رویال جردن، هواپیمای تایلند، تام و خطوط هوایی سنگاپور برقرار شده است.
حال اینکه این امکان جدید همراه اول چقدر با واقعیت نزدیک است و تا چه میزان می توان از این امکان در پروازها استفاده کرد نیاز به تجربه دارد، تجربه ای که همینجا روی زمین و در وسط شهر خیلی خوشایند مشترکان نیست و در طی یک روز اتفاق می افتد که ناگهان وسط مکالمه ارتباط قطع شود.
برای مثال در برخی از نقاط پایتخت از جمله اتوبان مدرس نرسیده به پل پارک وی، منطقه مدرس زیر پل طبیعت تا اتوبان حکبم و منطقه یوسف آباد و نزدیک به میدان فاطمی آنتن موبایل به یک شوخی بین ساکنان تبدیل شده است.
با یک تحقیق میدانی از مشترکان اپراتورهای مختلف می توان به میزان نارضایتی آنها از خدمات مختلف اپراتورها از جمله آنتن دهی، سرعت اینترنت و طرحهای بدون پشتوانه آنها فهمید.
تبلیغ این طرح در این شرایط آنتن دهی در وسط شهر بیشتر به یک شوخی نزدیک است تا یک امکان ویژه برای مشترکین.