پرو کردن لباس دیجیتالی شد
این آینه بزرگ که به رایانه ای لمسی اتصال دارد در فروشگاه لباسی در آمریکا به مراجعه کنندگان این امکان را می دهد تا لباسهای مورد نظر خود را به صورت دیجیتالی امتحان کنند و تصویر خود را به همراه لباسی که دیجیتالی بر تن کرده اند در آینه جادویی ببینند.
فرد می تواند تصویری که در آیینه می بیند را از طریق ایمیل یا پیامک برای فردی ارسال کند تا از مشورت او برای خریداری لباس استفاده کند. در این سیستم دوربینی که به آیینه وصل شده می تواند به همراه پسوردی رایانه ای تصاویر را برای افراد مورد نظر خریدار ارسال کند.
به گفته "کریستوفر انرایت" مدیر بخش نوآوری شرکت LBi که این آینه جادویی را ابداع کرده با از بین رفتن خط مرز میان جهان فیزیکی و دیجیتال نیاز به راه حلهای خلاقانه برای ارائه خدمات بهتر، بیشتر احساس می شود.
بر اساس گزارش سی ان ان، فروشگاه های میسی (Macy) فرشگاههای زنجیره ای با قدمت 150 سال هستند که استفاده از آینه جادویی را در اتاقهای پرو لباس خود آغاز کرده و تا کنون هزاران نفر از این تکنولوژی برای انتخاب لباس استفاده کرده اند.
/انتهای پیام/
:
انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای
تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر
میشود.