لزوم پایبندی اطراف انتخابات به قانون و اخلاق

11:35 - 29 آذر 1394
کد خبر: ۱۱۱۴۰۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین مظفری بر لزوم پایبندی اطراف انتخابات به قانون و اخلاق تاکید کرد.
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، بر لزوم پایبندی تمام طرفهای انتخابات به قانون و اخلاق تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری که در جلسه شورای معاونین دادگستری خراسان رضوی سخن می گفت با اشاره به جایگاه نظارتی دستگاه قضایی افزود: قوه قضائیه براساس منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و وظایف ذاتی، در جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارچوب شرع و قانون و با عنایت به بخشنامه ریاست محترم قوه قضائیه به تکالیف نظارتی و قانونی خود عمل خواهد کرد. 

وی با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص لزوم بصیرت افزایی و آگاهی بخشی آحاد جامعه باید سرلوحه اقدامات مسئولان قرار گیرد و در برهه حساس کنونی نیز انشاء ا... با حضور آگاهانه مردم و تلاش مسئولان شاهد برگزاری یک انتخابات قانون محور و اخلاق مدار همراه با شور و شعور خواهیم بود. 

حجت الاسلام والمسلمین مظفری با تأکید بر لزوم هوشیاری و حفظ بصیرت در برابر توطئه های دشمنان نظام گفت: نباید غفلت باعث شود تا بعضی افراد به مطامع خود برسند و علی رغم سخت بودن تشخیص سره از ناسره و صحیح از ناصحیح، هوشیاری مردم شریف و بزرگوار قطعاً دشمنان نظام را ناامید خواهد کرد. 

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به ملاکهای انتخاب یک نماینده مطلوب افزود: این شاخصه ها را می توان در بیانات حضرت امام (ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظاله العالی) جستجو کرد چه آنکه انتخاب یک نماینده اصلح می تواند به پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک کند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *