باارزشترین کمپانی های اینترنتی دنیا + عکس
خبرگزاری میزان - فضای مجازی فرصتی را فراهم کرده تا فعالان کسب و کار رقابت نزدیکی را در راستای افزایش سطح خدمات در محیط آنلاین دنبال کنند. هیچ محدودیتی هم برای نوع خدمات وجود ندارد...
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از پول نیوز، هر اندازه که بر مخاطبان "اینترنت" در جهان افزوده می شود به همان نسبت فرصت های شغلی و فعالیت هایی که در کنار این پیشرفت تکنولوژیک ممکن خواهد بود،افزایش می یابد.
از این رو فضای مجازی فرصتی را فراهم کرده تا فعالان کسب و کار رقابت نزدیکی را در راستای افزایش سطح خدمات در محیط آنلاین دنبال کنند. هیچ محدودیتی هم برای نوع خدمات وجود ندارد از فروش یک بلیط ساده گرفته تا بزرگترین خرده فروشی ها مانند آمازون، دامنه خلاقیت های کسب درآمد در این محیط هر روز توسعه بیشتری را به خود می بیند.
با این تفاسیر داشتن اطلاعاتی در رابطه با برترین کمپانی های حاضر در فضای آنلاین می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد. در سال جاری میلادی(2015) نیز به مانند رسم سال های گذشته، آمار و اطلاعاتی در رابطه با برترین کمپانی های اینترنتی جهان با بیشترین میزان ارزش بازار منتشر شده که در ادامه نگاهی بدان خواهیم داشت.
گفتنی است ارزش بازار به مجموع ارزش روز و متعارف سهام یک شرکت سهامی عام گفته میشود. این ارزش معادل ارزش روز و جاری یک سهام ضرب در تعداد سهمهای منتشر توسط یک شرکت است.
جی دی خرده فروشی آنلاین(چین)
http://www.jd.com /
ارزش بازار : 48 میلیارد دلار
گروه سیلزفورس فعال در زمینه رایانش ابری(آمریکا)
https://www.salesforce.com /
ارزش بازار: 49 میلیارد دلار
سایت قیمت یابی پرایس لاین(آمریکا)
http://priceline.com /
ارزش بازار: 63 میلیارد دلار
گروه اینترنتی بایدو(چین)
https://www.baidu.com /
ارزش بازار: 72 میلیارد دلار
ایی بی
http://www.ebay.com /
ارزش بازار: 73 میلیارد دلار
هلدینگ تنسنت(چین)
http://www.tencent.com/en-us/index.shtml
ارزش بازار: 190 میلیارد دلار
آمازون
http://www.amazon.com /
ارزش بازار: 199 میلیارد دلار
فیس بوک
ارزش بازار: 226 میلیارد دلار
علی بابا
http://www.alibaba.com /
ارزش بازار: 233 میلیارد دلار
گوگل
https://www.google.com /
ارزش بازار: 373 میلیارد دلار
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *