لزوم تبدیل نظام تربیت معلم به نظام معلم پژوهشگر
خبرگزاری میزان- سرپرست پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با بیان اینکه سعی داریم تعداد پژوهش سراهای دانشآموزی را به 700 پژوهش سرا برسانیم، گفت: باید در کشور، نظام تربیت معلم تبدیل به نظام معلم پژوهشگر شود تا بتوانیم شاهد پیشرفت تحقیقاتی دانشآموزان باشیم.
علیرضا عصاره در گفتوگو با ، درباره اینکه وزارت آموزش و پرورش تا چه میزان توانسته معلمان را به فعالیت پژوهشی ترغیب کند، اظهار کرد: آموزش و پرورش هدفش این است که دانش آموزان محقق را در راستای پژوهشگری تشویق کند.
وی با اشاره به اینکه در کشور 500 پژوهش سرای دانش آموزی وجود دارد، تصریح کرد: سعی داریم تعداد این پژوهش سراها را به 700 پژوهش سرای دانشآموزی برسانیم.
سرپرست پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه اگر نظام تربیت معلم تبدیل به نظام معلم پژوهشگر شود؛ تاثیر بیشتری را در پیشرفت تحقیقات دانشآموزی خواهیم داشت، تصریح کرد: اگر معلمان ما معلمان پژهشی شوند و روند تربیت معلم در کشور درست شود، در برنامههای پژوهشی پیشرفت خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
حتما با این حقوق پژوهش محورم میخواد
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *