"دوزخ" سوپر اسپرت جدید مکزیکی+تصاویر
خبرگزاری میزان - دوزخ، نام سوپر اسپرت جدید مکزیکیهاست که میخواهد با قدرت حدودا 1400 اسب بخاری خود، جهنمی برای دیگر رقبای خود بپا کند.
خبرگزاری میزان -
به گزارش به نقل از نامه نیوز،دوزخ، نام سوپر اسپرت جدید مکزیکیهاست که میخواهد با قدرت حدودا 1400 اسب بخاری خود، جهنمی برای دیگر رقبای خود بپا کند. این خودرو در ایتالیا، ولی با سرمایه و به نام مکزیکیها طراحی شده تا این کشور هم همچون لبنان و امارات و ... که جدیدا به جرگه سوپر کارها ملحق شدهاند، ورود پیدا کند.
در حال حاضر به غیر از گالری پُر بار تصاویر این خودرو، اطلاعاتی از شاسی و بدنه این دوزخ زمینی ارائه نشده است، ولی به طور حتم میتواند انتظار یک بدنهای ساخته شده از آلومینیوم و فیبرکربن و تیتانیوم را برای این هایپرکار داشت، زیرا این مواد به وفور در قسمتهای آیرودینامیکی همچون بامپر زیر سپر جلو، اسپویلر عقب، هدایت کننده هوای موتور در بالای سقف، رکاب زیر دربها، دیفیوزر زیر سپر عقب و ... به صورت خام دیده میشود.
درضمن طراح این محصول شخصی به نام آنتونیو فرایولی (Antonio Ferraioli ) است که پیش از این برروی لامبورگینیهای آستریون، وننو کوپه و رودستر، اونتادور SV و رونتون رودستر کار کرده است.
برای بخش موتوری دوزخ (Inferno) نیز همانطورکه در ابتدای کار گفتیم، یک پیشرانه هشت سیلندر V شکل توربو دوقلو در نظر گرفته خواهد شد که میتواند شتابی صفر تا صد کمتر از 3 ثانیهای و حدکثر سرعتی بیش از 395 کیلومتر بر ساعتی را به لطف قدرت تولیدی 1400 اسب بخاری (1044 کیلات) و گشتاور 670 نیوتن متری به ثبت رساند.
البته لازم به ذکر است که از لحاظ تئوری چنین گشتاوری به دست آمده و ممکن است در عمل گشتاوری بیش از این عدد اعلام شده توسط کمپانی بدست آید، البته اگر این طرح به مرحله نهایی برسد.
در آخر هم لازم به ذکر است که این هایپرکار در نمایشگاه خودرویی در مکزیک به نمایش درآمده است، ولی نکتهای که اینجا باید به آن اشاره داشت این است که آیا این خودرو با تایید نسخه نهایی آن، باز هم به همین شکل از یک طراحی شلوغ و عجیب و غریب (کار قالب سازی و مونتاژ را بسیار سخت میکند) سود میبرد؟!
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
درضمن طراح این محصول شخصی به نام آنتونیو فرایولی (Antonio Ferraioli ) است که پیش از این برروی لامبورگینیهای آستریون، وننو کوپه و رودستر، اونتادور SV و رونتون رودستر کار کرده است.
برای بخش موتوری دوزخ (Inferno) نیز همانطورکه در ابتدای کار گفتیم، یک پیشرانه هشت سیلندر V شکل توربو دوقلو در نظر گرفته خواهد شد که میتواند شتابی صفر تا صد کمتر از 3 ثانیهای و حدکثر سرعتی بیش از 395 کیلومتر بر ساعتی را به لطف قدرت تولیدی 1400 اسب بخاری (1044 کیلات) و گشتاور 670 نیوتن متری به ثبت رساند.
البته لازم به ذکر است که از لحاظ تئوری چنین گشتاوری به دست آمده و ممکن است در عمل گشتاوری بیش از این عدد اعلام شده توسط کمپانی بدست آید، البته اگر این طرح به مرحله نهایی برسد.
در آخر هم لازم به ذکر است که این هایپرکار در نمایشگاه خودرویی در مکزیک به نمایش درآمده است، ولی نکتهای که اینجا باید به آن اشاره داشت این است که آیا این خودرو با تایید نسخه نهایی آن، باز هم به همین شکل از یک طراحی شلوغ و عجیب و غریب (کار قالب سازی و مونتاژ را بسیار سخت میکند) سود میبرد؟!
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *