غیر مجاز بودن فعالیت شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای / استفاده از برچسب‌های جعلی اصالت و سلامت محصولات داخلی

9:36 - 13 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۵۶۶۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان- رحمانیان بر غیر مجاز بودن فعالیت شرکت‌های بازاریابی شبکه ای تأکید کرد و گفت: اغلب محصولاتی که در فرایند فعالیت بازاریابی شبکه‌ای عرضه می شود دارای کیفیت نازل با قیمت‌های غیرمتعارف است که این امر باعث فریب افراد می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *