تغییر نام ورزشگاه معروف و تاریخی بارسلونا
خبرگزاری میزان - بارسلونا با دریافت سالانه ۲۰ میلیون یورو نام یک اسپانسر را به جای نام نیوکمپ روی ورزشگاه اختصاصی خود قرار خواهد داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی ، بارسلونا مثل باشگاههایی نظیر دورتموند، گالاتاسرای و ... در نظر دارد که برای کسب درآمد نام ورزشگاه خود را تغییر دهد. بارسلونا با شرکت آمریکایی "ون وگنر" که در زمینه جذب اسپانسر برای نام ورزشگاه ها تخصص دارد مذاکراتی داشته است.
این شرکت از سال ۱۹۹۸ تا کنون نام ۱۶ ورزشگاه را به نام اسپانسر ها تغییر داده است. به طور مثال اخیرا شرکتی به نام "مت لایف" به نام ورزشگاه نظیر نیویورک جت اضافه شده است. کمپانی "ون وگنر" به آرسنال هم مشاوره می دهد.
این قرارداد بین ۲۰ تا ۳۰ سال اعتبار خواهد داشت.
انتهای پیام/
این شرکت از سال ۱۹۹۸ تا کنون نام ۱۶ ورزشگاه را به نام اسپانسر ها تغییر داده است. به طور مثال اخیرا شرکتی به نام "مت لایف" به نام ورزشگاه نظیر نیویورک جت اضافه شده است. کمپانی "ون وگنر" به آرسنال هم مشاوره می دهد.
این قرارداد بین ۲۰ تا ۳۰ سال اعتبار خواهد داشت.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *