رئیس فدراسیون والیبال: صعود به المپیک تنها یکی از اهداف ماست

15:00 - 02 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۱۹۰۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
خبرگزاری میزان - محمدرضا داورزنی ظهر امروز با حضور در کنفرانس خبری، پاسخ سوالات خبرنگاران را داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی رئی فدراسیون والیبال در ابتدای این نشست گفت: برنامه‌ریزی والیبال در سال‌های گذشته به شرایطی منجر شد که تیم ملی ایران تبدیل به یکی از تیم‌های مطرح جهان تبدیل شود. رسیدن به این جایگاه حاصل تلاش تمام اهالی والیبال و یک کار گروهی است. انتظارات از والیبال به حدی رسیده است که حتی در مسابقه مقابل تیم‌های بزرگ هم مردم انتظار دارند خوب بازی کنیم و پیروز شویم. بالا رفتن انتظارات حاصل عملکرد خود والیبال است.

داورزنی گفت: رسیدن از جایگاه تیم پنجم یا ششم آسیا به یکی از قدرت های برتر جهان بسیار سخت بود اما حفظ این جایگاه از آن سخت‌تر است و نیاز به کار مداوم دارد. از مجموع اهدافی که در هشت سال گذشته برای فدراسیون در نظر گرفته بودیم به غیر از صعود به المپیک، به سایر اهداف رسیده‌ایم و در حال حاضر در جایگاهی هستیم که زمانی آرزوی والیبال ایران بود. امروز به یکی از تیم های مطرح جهان تبدیل شده‌ایم و دیگر پدیده نیستیم.

رئیس فدارسیون والیبال گفت: اگر از نظر آماری عملکرد تیم ملی را بررسی کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که تیم ملی عملکرد خوبی در یک سال اخیر داشته است اما واقعیت این است که از نظر فنی شرایط خوبی در این تیم وجود نداشت. پیش بینی ما این بود که تیم ملی در میان پنج تیم برتر جام جهانی قرار بگیرد اما شکست مقابل تیم های آرژانتین، استرالیا و کانادا این نگرانی را به وجود آورد که در کسب سهمیه المپیک هم با مشکل مواجه شویم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *