استفتاء از رهبر انقلاب درخصوص برندهای امریکایی در ایران

11:48 - 30 آبان 1394
کد خبر: ۱۰۰۸۷۷
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان-بخش استفائات دفتر رهبر انقلاب به استفتایی درخصوص برندهای امریکایی شبیه سازی شده در ایران پاسخ داد.


سید مسعود علوی
|
-
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
0
ا اصولا سوال این است که مسلمان شیعه ایرانی چه نیازی دارد که رستورانی تاسیس کند به اسم جعلی و همنام با یک رستوران آمریکایی؟ مثلا من رستوران مک دونالدی تاسیس کنم که با مک دونالد آمریکایی رقابت کنم و به منافع آنها ضربه بزنم؟ به نظر میرسد راه های بهتری وجود دارد برای مبارزه با آمریکا و رستوران مشابه و همنام ساختن با برند های آمریکایی چیزی جز سودجویی نمیتواند به ذهن متبادر سازد. الان رستوران ها و فست فود های مشابه وجود دارند که پله پله و با زحمت توانسته اند خود را به عنوان یک برند ایرانی مطرح کنند. استفاده از نام یک برند خارجی مسلما به معنای رقابت با آن برند نیست بلکه میانبری است برای جذب مخاطب نا آگاه که تحت تاثیر تبلیغات جهانی آن برند پا به مغازه همنام آن میگذارد. پس به تاسی از فرمایشات حضرت آقا انتظار داریم مراجع ذیربط از بروز چنین پدیده هایی به شدت جلوگیری نموده تا بعدا دچار پدیده های مضحکی هایی مثل ظهور کی اف سی تقلبی شهرک غرب نباشیم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *