صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سامانه بارشی جدید از پنجشنبه وارد کشور می‌شود

۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸:۰۵
کد خبر: ۴۸۰۰۹۷۸
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
کارشناس سازمان هواشناسی با پیش‌بینی جوی آرام و پایدار تا روز چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور از ورود سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه به کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز دوشنبه ۷ آبان، بارش‌های پراکنده در شمال خراسان رضوی و بخش‌هایی از جنوب کشور، از جمله استان کرمان و مناطق شمالی استان هرمزگان، ادامه خواهد داشت. همچنین، وزش باد نسبتاً شدید در مناطق شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جوی آرام و پایدار تا روز چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور غالب خواهد بود، اما از پنجشنبه سامانه بارشی جدیدی از سمت جنوب غرب وارد کشور می‌شود که انتظار می‌رود بارندگی‌هایی را برای کشور به همراه داشته باشد.

رفیعی در ادامه توضیح داد: همچنین، از امروز تا روز پنجشنبه در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی شده است که ممکن است منجر به کاهش کیفیت هوا شود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: از فردا سه‌شنبه تا روز جمعه، روند افزایش نسبی دما در بسیاری از مناطق کشور ادامه خواهد داشت. ضمن این که آب‌های خلیج فارس نیز تا روز چهارشنبه مواج و متلاطم خواهد بود که محدودیت‌هایی برای فعالیت‌های دریایی ایجاد خواهد کرد.

وی در خصوص وضعیت جوی تهران نیز گفت: در تهران، امروز آسمان صاف تا کمی ابری خواهد بود و بیشینه دمای پایتخت به ۱۷ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید؛ همچنین از فردا افزایش دما برای این شهر پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: هواشناسی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *