صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مقاومت برخی دستگاه‌های دولتی از ارائه اطلاعات برای تدوین سیاهه انتشار آلودگی هوا

۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳:۲۶
کد خبر: ۴۸۰۰۸۰۰
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری گفت: برخی دستگاه‌های دولتی برای ارائه اطلاعات تدوین سیاهه انتشار آلودگی هوا، مقاومت می‌کنند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی روز یکشنبه در جریان دویست و هفتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به دفاع جانانه پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران در برابر پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات تروریست‌های کودک کش صهیونیستی، گفت: رژیم کودک کش و حامیان ضد حقوق بشر، نسل کشی را در دستور کار خود قرار دادند و حامیان غربی از آنان دفاع می‌کنند، اما پدافند هوایی کشور، در برابر تجهیزات این رژیم دفاع جانانه‌ای کرد که جای تشکر دارد.

وی افزود: اقتدار امروز کشور مرهون شهدای مقاومت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری است و آرامشی که امروز هموطنان دارند به دلیل اعتمادی است که به نیروی نظامی کشور دارند.

پیرهادی ادامه داد: وقایع این روز‌ها چه در غزه و چه در لبنان و سوریه و واکنش کشور‌ها و مردمان آن کشورها، در تاریخ ثبت می‌شود و روزی خواهند گفت که چه کشور‌هایی حامیان تروریست رژیم صهیونیستی بودند و چه کشور‌هایی از مردم مظلوم غزه و لبنان و سوریه دفاع کردند؛ این روز‌ها خواهد گذشت.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: به خاک و خون کشیدن بیش از ۴۲ هزار زن و کودک و انسان بی گناه، روزی گریبان این خونخواران سفاک را خواهد گرفت و اینگونه نیست که آه مظلوم گریبان اینها را نگیرد و قطعا روزی به جزای اعمالشان خواهند رسید.

وی با اشاره به شهادت ۱۰ نفر از مرزبانان و نیرو‌های فراجا در شهرستان خاش، گفت: مشخص است که رژیم صهیونیستی بعد از ناکام ماندن در فضایی که ایجاد کرد از طریق ایادی خود و جیش الظلم‌هایی که وجود دارد، به شکل کور و ذلیلانه‌ای به سربازان کشورمان حمله کرد، اینها ایادی رژیم صهیونیسیتی هستند و ان شاء‌الله فرماندهان نسبت به برخورد با این افراد در سریع‌ترین زمان ممکن، اقدام می‌کنند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به در پیش بودن فصل زمستان و افزایش آلودگی هوا در این فصل تاکید کرد: لازم است سیاهه انتشار جدید که در شورا به شهرداری تکلیف شد و مناقصه‌ای برگزار و دانشگاه علم و صنعت برنده تدوین این سیاهه انتشار شد، اهتمام به خرج دهند که زودتر تمام شود.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: نکته‌ای که وجود دارد این است که برخی دستگاه‌ها که باید اطلاعات لازم برای تدوین این سیاهه انتشار را به دانشگاه علم و صنعت بدهند؛ همکاری لازم را انجام نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه کاری که امروز شهرداری تهران انجام می‌دهد، کاری است که باید دستگاه‌های دیگر متولی این امر باشند، گفت: برخی دستگاه‌های دولتی همکاری لازم با دانشگاه علم و صنعت انجام نمی‌دهند، این کار، یک کار علمی است که با مصوبه شورای شهر انجام می‌شود و مردم از لحاظ سلامت به این موضوع نیازمند هستند.

به گفته وی، مسئولان برای تصمیم‌گیری نیازمند آخرین اطلاعات هستند و شورای شهر پیگیری انتشار سیاهه را انجام داده و شهرداری اعتبار لازم را اختصاص داده است، اما برخی دستگاه‌های دولتی همکاری نمی‌کنند.

پیرهادی افزود: از رئیس جمهور محترم می‌خواهم با توجه به اینکه سال‌ها در حوزه درمان و سلامت کار کردند، افرادی که برای انجام کار علمی مرتبط با سلامت مردم مقاومت می‌کنند را مواخذه کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *