صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

آذرباد: غول‌کش لیگ هستیم، اما در خانه مشکل داریم/ سعی می‌کنیم مانند فصل گذشته از شرایط سخت عبور کنیم

۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۰:۰۲
کد خبر: ۴۸۰۰۷۲۶
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بزرگترین معضل ما این بود که تقریباً ۱۰ امتیاز از بازی‌های خانگی از دست دادیم که امتیاز بسیار زیادی است و دلیل اصلی‌اش نداشتن شرایط میزبانی مناسب است.

محسن آذرباد هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست مقابل گل‌گهر در هفته نهم لیگ برتر پس از پیروزی پُرگل برابر استقلال اظهار داشت: متأسفانه باز هم ۳ امتیاز داخل خانه را از دست دادیم و باید هماهنگ‌تر عمل کنیم تا این مشکل را حل کنیم. ما در بازی‌های بیرون از خانه خوب نتیجه می‌گیریم، اما در بازی‌های خانگی نتایج لازم را کسب نکردیم.

وی ادامه داد: بخش اعظم این مشکل را می‌توان چمن نامطلوب ورزشگاه فولادشهر دانست. هرچند مطرح کردن این موضوعات بهانه است و ما باید تلاش کنیم تا امتیازات خانگی را کسب و هواداران را خوشحال کنیم. اکنون هفته نهم است و اتفاقات زیادی می‌تواند رخ دهد. چند روز قبل خیبر توانست استقلال را شکست دهد و به بالای جدول برسد. این نشان می‌دهد هیچ بازی راحت نیست و هیچ تیمی نمی‌تواند برد یا باخت خود را از قبل پیش‌بینی کند.

باید مانند بازی‌های خارج از خانه، در داخل خانه هم چغر باشیم 

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این سوال که دلیل اینکه در بیرون از خانه عملکرد خوبی دارید و در خانه می‌بازید، تصریح کرد: ۲ هفته پیش از بازی با استقلال ما نتیجه خوبی کسب نکردیم. با اینکه قبل از آن ما تراکتور را شکست دادیم، با سپاهان و پرسپولیس مساوی کردیم و امتیازات سخت آن بازی‌ها را گرفتیم. در دیدار مقابل استقلال یکی از بهترین بازی‌های عمرمان را انجام دادیم و نشان دادیم به غول کشی عادت داریم، اما بزرگترین معضل ما این است که تقریباً ۱۰ امتیاز از بازی‌های خانگی از دست دادیم و به نظرم امتیاز بسیار زیادی است.

آذرباد با بیان اینکه باید از امتیازات میزبانی بهترین بهره را ببریم، عنوان کرد: باید هرچه زودتر مشکل عدم نتیجه‌گیری در بازی‌های خانگی را رفع کنیم و از امتیازات آن استفاده کنیم و به همین راحتی امتیازات میزبانی را از دست ندهیم. خیلی بازی مانده و از الان نمی‌شود پیش‌بینی دقیقی کرد. ما تا نیم فصل تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از این اتفاقاتی که افتاد درس بگیریم و نتایج را جبران کنیم. نداشتن زمین تمرین مناسب خودش یک دلیل بزرگ برای عملکرد بازیکنان است. باید شرایطی فراهم شود که از حضور تماشاگران خودمان بهره ببریم.

 

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شرایط چمن فولادشهر عملکرد تیم را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد، تاکید کرد: متأسفانه نتوانستیم در فولادشهر تمرین کنیم و وقتی هم که تمرین می‌کنیم خیلی از قسمت‌ها کنده می‌شود و از آن شرایط ایده‌آل خارج شده و این در کیفیت زمین تاثیر می‌گذارد. شرایط تمرین نداریم و این کار را سخت می‌کند و به تیم لطمه می‌زند. باز هم می‌گویم اینها فرار رو به جلو است و نباید تبدیل به بهانه شود، اما واقع بینانه نگاه می‌کنیم و این دست بهانه‌ها نباید باعث شود ما امتیازات لازم را از دست بدهیم. من چندین سال با ربیعی کار کردم و در هر تیمی که بودیم او شرایط سخت خودش را داشته و مشکلات زیادی داشتیم، اما خود محمد ربیعی می‌تواند بهتر توضیح بدهد که چه مشکلاتی داریم. امیدواریم آن تیم چغر و بدبدنی که بیرون از خانه هستیم، داخل خانه هم باشیم و بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

به شرایط ایده‌آل در جدول بازمی‌گردیم

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در پایان در رابطه با بازی بعدی با مقابل چادرملو در هفته دهم لیگ برتر، خاطرنشان کرد: چادرملو تیم خوبی ساخته و نتایج خوبی گرفتند و ما محکومیم که از این بازی امتیاز لازم را به دست بیاوریم تا از جدول بیرون نمانیم. می‌خواهیم با یک بازی خوب، یک نتیجه خوب هم کسب کنیم. تیم‌ها در جدول به یکدیگر نزدیک هستند و بازی‌ها به طَبَع آن نزدیک است و تیمی برنده می‌شود که بتواند از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کند و امیدواریم بتوانیم چادرملو را شکست دهیم و به بالای جدول برسیم چرا که سال گذشته هم نشان دادیم که می‌توانیم تیم بالای جدول باشیم. امیدوارم با کمک باشگاه و حمایت هواداران نتایج لازم را بگیریم و به بالای جدول برسیم. به عنوان یک فوتبالیست وظیفه دارم هر خواسته‌ای که کادرفنی از من دارد را در زمین پیاده کنم. شرایط خوبی دارم و در بازی با گل‌گهر هم شرایط خوبی داشتیم و چندین موقعیت خوب را اخباری از من گرفت. متأسفانه خوش شانس نبودیم، اما تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را در بازی با چادرملو به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *