صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

پاسخ به اقدام رژیم صهیونیستی حق مشروع و قانونی جمهوری اسلامی است

۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳:۵۶
کد خبر: ۴۸۰۰۷۲۵
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ضمن محکومیت اقدام تجاوز گرانه رژیم صهیونیستی علیه خاک کشورمان تاکید کردند: پاسخ مقتضی به این اقدام حق مشروع و قانونی جمهوری اسلامی است.

خبرگزاری میزان - مالک شریعتی در نشست علنی امروز (یک‌شنبه، ۶ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک جمهوری اسلامی ایران گفت: این تجاوز که با هوشیاری پدافند هوایی ارتش ناکام ماند و منجر به شهادت شیربچه‌های پدافند شد را به شدت محکوم می‌کنم و لازم است مسئولین مرتبط با هوشیاری و براساس راهبرد اعلامی رهبری معظم انقلاب تصمیم دقیقی را برای پاسخی کوبنده به عوامل این جنایات و البته آمریکا که عامل اصلی آن بوده است اتخاذ کنند.

محمدرضا احمدی نماینده رشت نیز ضمن محکومیت تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی و عبور از خطوط قرمز و ارتکاب به خطایی نابخشودنی، اظهار داشت: حق پاسخگویی شدید، تخریب کننده و پشیمان کننده برای جمهوری اسلامی محفوظ است، همچنین حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان نیز که منجر به شهادت مرزبانان ایرانی شد را به خانواده محترم شهدا تسلیت می‌گوییم.

موسی غضنفرآبادی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس نیز در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد شهدای پدافند ارتش و سپاه پاسداران و شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و تسلیت به خانواده شهدا تاکید کرد: پاسخ به تجاوز اسراییل براساس قوانین بین‌المللی، حق جمهوری اسلامی است و انتظار می‌رود پاسخی قاطع و در شان ملت در زمان مقتضی و با تصمیم مسئولان داده شود و وعده صادق ۳ با قدرت اجرا و نابودی اسراییل را شاهد باشیم.

محمدرضا صباغیان بافقی هم در ادامه جلسه علنی امروز مجلس گفت: تجاوز شرورانه رژیم صهیونیستی که با حمایت مستقیم و غیرمستقیم امریکا و اروپا انجام شد را محکوم می‌کنیم و حتما پاسخ آنها باید با برنامه ریزی و تفکر همراه باشد و ما باید به سلاح‌های دفاعی و پدافندی که آنها دارند مجهز شویم و باید در دکترین دفاعی تجدید نظر شود.

اقتدار نیرو‌های ارتش و سپاه درسی برای دشمنان شد

علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس در محکومیت حمله تجاوزگرانه رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: از ارتش قهرمان و سپاه عزیز تشکر می‌کنم مخصوصا در بخش پدافند هوایی که اجازه ندادند دشمن به اهداف خود برسد و این اقتدار نیرو‌های ما درسی برای دشمنان است که همیشه بدانند نیرو‌های جان بر کف، مقتدر و توانمند ما با امکاناتی که آن‌ها خبر ندارند می‌توانند جلوی هرگونه شرارت را بگیرند.

تقدیر از نیرو‌های نظامی و انتظامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی

احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده در مجلس در محکومیت حمله تجاوزگرانه رژیم غاصب صهیونیستی، افزود: از نیرو‌های نظامی و انتظامی مخصوصا جان بر کفان ارتش قهرمان و سپاه جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنیم.

برخورد قاطع ارتش و سپاه با رژیم صهیونیستی درس عبرتی برای این جرثومه فساد شد

نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ضمن محکوم کردن حمله تجاوزگرانه رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: از دلاوران و شیرمردان ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران برای برخورد قاطع با این جرثومه فساد تشکر می‌کنیم و باید بگوییم‌ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری.

وی تاکید کرد: امیدواریم این برخورد درس عبرتی برای رژیم غاصب صهیونیستی باشد.

رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در محکومیت حمله تجاوزگرانه رژیم غاصب صهیونیستی، افزود: آمریکا و اسرائیل منحوس بدانند ایران دوران قاجاریه و پهلوی نیست، با وجود رهبر حکیم، مجاهد و نستوه و مردم قهرمان و رزمندگان جان برکف درس عبرتی به اسرائیل و آمریکا خواهند داد.

وی در ادامه شهادت نیرو‌های جان بر کف ارتش و نیرو‌های پرتلاش، مقاوم و از خود گذشته نیروی انتظامی را تسلیت گفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: جلسه علنی مجلس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *