صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

واکنش سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان به احضار به کمیته انضباطی

۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳:۵۰
کد خبر: ۴۸۰۰۵۴۲
دسته بندی‌: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان درباره احضار خودش و حامد حدادی به کمیته انضباطی صحبت کرد.

حماد سامری در گفت‌وگو با میزان، ضمن بیان اینکه از علت دعوت خود و حامد حدادی به کمیته انضباطی بی‌اطلاع است، اظهار داشت: باید فردا به جلسه کمیته انضباطی برویم تا متوجه بشویم علت دعوت چه بوده است؟ اتفاقی که رخ نداده بود و باید فردا به فدراسیون برویم تا ببینیم ماجرا از چه قرار است.

وی در ادامه افزود: نمی‌دانم چرا به ما اعلام نشده که موضوع چیست. فردا بعد از جلسه و زمانی که متوجه بشوم موضوع چیست می‌توانم گفت‌وگوی کامل‌تری انجام بدهم چون هم‌اکنون بی‌اطلاع هستم و نمی‌دانم موارد و موضوعات مطروحه در جلسه چیست؟

سامری در پاسش به پرسش خبرنگار میزان مبنی بر اینکه علت دعوت آن‌ها به علت اظهارات جنجالی بعد از بازی بوده است، تصریح کرد: نمی‌دانم علت دعوت من و حامد به خاطر مصاحبه است یا موضوع دیگری است، اما به هر حال تا بعدازظهر فردا همه چیز مشخص خواهد شد.

وی در واکنش به این سوال که سطح قضاوت و داوری در لیگ برتر در شرایط مطلوبی قرار ندارد و گویا بسیاری از تیم‌ها همانند نفت آبادان به این موضوع گلایه داشتند، گفت: به ما همواره می‌گویند در رابطه با داوری صحبت نکنیم و من هم در وضعیت کنونی ترجیح می‌دهم راجع به اتفاقاتی که در بازی‌ها رخ داده صحبت نکنم.

 

گفتنی است؛ نخستین نشست اعضاء کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال برای رسیدگی به حواشی بازی دو تیم طبیعت و نفت در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال فردا ساعت ۱۳ برگزار خواهد شد. این نشست با حضور حماد سامری و حامد حدادی برگزار خواهد شد و نکته جالب آن عدم دعوت نماینده‌ای از تیم طبیعت است.

بازی تیم‌های طبیعت و نفت ۳۰ مهر برگزار شد که حواشی این مسابقه از نیمه دوم و در پی اعتراض بازیکنان نفت به قضاوت داور و ترک زمین از سوی آن‌ها آغاز شد و به اندازه‌ای ادامه پیدا کرد که به اخراج حامد حدادی از روی نیمکت نفت و دیسکالیفه شدن حماد سامربی سرمربی تیم نفت و اخراج او نیز کشیده شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *