صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳:۲۷
کد خبر: ۴۸۰۰۲۷۳
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
مدیرکل امور تصفیه و ورشکستگی قوه قضاییه در مراسم افتتاح اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری استان چهارمحال و بختیاری گفت:در حال حاضر نزدیک به ۱۴۰ شرکت ورشکسته با جمعیت تقریبی دوازده هزار نفر پرسنل، در سراسر کشور زیر نظر ادارات تصفیه و ورشکستگی به فعالیت تولیدی خودشان ادامه می‌دهند

خبرگزاری میزان - در آیین افتتاح اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری استان چهارمحال و بختیاری نوابی مدیرکل امور تصفیه و ورشکستگی قوه قضاییه اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های قوه قضاییه و مفاد سند تحول مقرر شده تا ادارات تصفیه و امور ورشکستگی باصلاحیت استانی در تمامی مراکز استان‌های کشور راه‌اندازی شود.

وی گفت: امروز نیز اداره تصفیه و امور ورشکستگی استان چهارمحال و بختیاری به‌عنوان بیست و هفتمین استان در کشور افتتاح می‌شود.

نوابی بیان کرد: فعالیت ادارات تصفیه در راستای رسیدگی به امور مالی تجار یا شرکت‌های ورشکسته است و این امر می‌تواند در بحث اقتصاد استان بسیار موثر و مفید باشد مشروط بر اینکه تمام دستگاه‌های استان با اداره تصفیه در جهت ادامه فعالیت واحد تولیدی ورشکسته همراهی کامل را داشته باشند.

وی ابراز کرد: از آنجا که مبنای تشکیل ادارات تصفیه و امور ورشکستگی در استان‌ها حمایت از تولید و اشتغال است ان‌شاءالله بتوانیم با تشکیل این ادارات موجبات ادامه فعالیت واحد‌های تولیدی ورشکسته را فراهم سازیم.

مدیرکل تصفیه و امور ورشکستگی قوه قضاییه با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به ۱۴۰ شرکت ورشکسته با جمعیت تقریبی دوازده هزار نفر پرسنل، در سراسر کشور زیر نظر ادارات تصفیه و ورشکستگی به فعالیت تولیدی خودشان ادامه می‌دهند افزود: قانون برای ادارات ورشکستگی اختیاراتی را در نظر گرفته که حتی علیرغم صدور حکم ورشکستگی بتوانند زمینه ادامه فعالیت شرکت‌های ورشکسته را با همراهی دستگاه‌های مسئول فراهم آورند و لذا امیدواریم در استان چهارمحال و بختیاری نیز با حمایت‌های رئیس کل دادگستری، ستاد اقتصاد مقاومتی و سایر نهاد‌های ذیربط شاهد استفاده از این ظرفیت بهینه برای رونق تولید باشیم.

گفتنی است اداره تصفیه و امور ورشکستگی استان چهارمحال و بختیاری با ریاست محمد محمدی از امروز در محل دادگستری شهرستان شهرکرد آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *