صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سرهنگ حسین‌زاده: تحول در حوزه راهیان‌نور باید بر مبنای سلیقه نسل امروز باشد

۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴:۱۴
کد خبر: ۴۸۰۰۲۱۶
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: بنا بر سلیقه و خواسته مخاطب، ما هم ناچار به تحول در ارائه خدمات به کاروان‌ها و زائران راهیان‌نور هستیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش دفاع‌پرس، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز میزبان سرهنگ «روح‌الله حسین‌زاده» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور بود و در مورد آخرین وضعیت یادمان‌های دفاع مقدس استان به گفت‌وگو نشست.

سرهنگ حسین‌زاده در این دیدار گزارشی از روند تغییر و تحولات ساختاری، راهبردی، فیزیکی، فرهنگی و محتوایی یادمان‌های دفاع خوزستان و مناطق عملیاتی جنوب ارائه داد و اظهار داشت: بنا بر سلیقه و خواسته مخاطب، ما هم ناچار به تحول در ارائه خدمات به کاروان‌ها و زائران راهیان‌نور هستیم.

وی به تلاش جهادی و شبانه روزی همکاران و خادمان فعال راهیان‌نور اشاره کرد و افزود: حوزه راهیان‌نور مرد عملیاتی و میدانی می‌خواهد تا بتوان در صحنه، کار را به گونه‌ای پیش برد که برای زائر قابل لمس باشد.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به تجربیات گران‌بهای سردار مرادحاجتی در این حوزه، گفت: دستگاه‌های مختلفی در دولت گذشته و دولت کنونی با مجموعه ما همکاری داشته و دارند و ما در تلاشیم تا راویان ما بتوانند در فضایی متفاوت و جذاب برای نسل امروز از رشادت‌ها و ایثار رزمندگان بگویند. 

در ادامه سردار مرادحاجتی نیز ضمن تقدیر از کار‌های صورت گرفته در یادمان‌های دفاع مقدس یادآور شد: خوزستان مهد ایثار، جهاد و شهادت است. این سرزمین پایتخت حماسه‌هاست و ما همیشه دغدغه این را داشته و داریم که میزبان خوب و شایسته‌ای برای کاروان‌ها و زائران سرزمین‌های نور باشیم.

وی تصریح کرد: خوزستان همچون زمان جنگ، میزبان همه و متعلق به همه کشور است و در حوزه راهیان‌نور هم باید به همین شکل باشد یعنی همه هموطنان خودشان را در این مناطق، خوزستانی بدانند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: تور گردشگری دفاع مقدس می‌تواند پیوند و پیوست خوبی با حرکت راهیان‌نور داشته باشد و باید از این ظرفیت راه افتاده به بهترین شکل بهره برد.

انتهای پیام/


برچسب ها: راهیان نور

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *