صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مسئول واحد نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری تهران به درخواست ۴۱ نفر از مراجعین در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه رسیدگی کرد

۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲:۰۶
کد خبر: ۴۸۰۰۱۹۴
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
مسئول واحد نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری استان تهران با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی ۴۱ نفر از مراجعه کنندگان پرداخت و دستورات مقتضی را صادر کرد.

خبرگزاری میزان- کوروش زارعی امروز در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت و به بررسی پرونده‌های ۴۱ نفر از مراجعان که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود به این مرکز مراجعه کرده بودند، پرداخت.

مسئول واحد نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری استان تهران درباره درخواست‌های مطرح شده در این ملاقات مردمی، اظهار کرد: در ملاقات مردمی امروز در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه درخواست‌های مراجعان استماع و بررسی شد و ضمن ارشاد و راهنمایی مراجعین دستورات قانونی نیز برای رفع مشکلات آنان صادر شد.

وی افزود: درخواست‌های مراجعین به واحد نظارت و پیگیری دربخش‌های مختلفی استماع و پیگیری شد از جمله تقاضای اشخاصی که هنوز درخواست اعمال ماده ۴۷۷ و ادعای خلاف شرع بین آن‌ها به معاونت نظارت و پیگیری تحویل داده نشده است، درخواست‌هایی که در معاونت نظارت و پیگیری ثبت شده و در حال بررسی توسط هیئت‌های قضایی است و همچنین موضوعاتی مورد رسیدگی قرارگرفته، ولی درخواست اعمال ماده ۴۷۷ مردود اعلام شده است.

 مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه در یک اقدام جدید بلافاصله پس از صدور دستور توسط مقامات قضایی در ملاقات‌های مردمی، دستورات مقام قضایی را به صورت سیستمی ثبت کرده و طی همان روز پیامک اطلاع رسانی برای مراجعان ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *