صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

صالحی امیری: تغییرات در وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سلیقه‌ای و احساسی نخواهد بود

۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱:۵۸
کد خبر: ۴۸۰۰۰۵۲
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه در بدنه وزارتخانه تغییراتی داشته و خواهیم داشت گفت: دستگاه ما تخصصی است و تغییرات مبتنی بر سلایق نخواهد بود.

خبرگزاری میزان - سیدرضا صالحی امیری، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز چهارشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در آذربایجان شرقی و شهر‌های تبریز، مراغه، بناب و ملکان بودیم. افتتاح نمایشگاه بزرگ صنایع دستی و گردشگری را داشتیم و ۳۵۰ غرفه از ۳۱ استان و ۸ غرقه از ۸ کشور همسایه در این نمایشگاه شرکت کرده بودند. برابر آماری که نمایشگاه اعلام کرد بیش از یکصد هزار نفر از نمایشگاه صنایع دستی، گردشگری و اتومبیل رانی تبریز بازدید کردند که اتفاق بسیار خوبی بود و این وضعیت در استان‌ها و شهر‌های مختلف تداوم دارد.

وی ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر نیز عازم نهاوند، همدان و ملایر هستم، ادامه داد: به امید خدا هر هفته روند صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی را در استان‌ها دنبال می‌کنیم.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباه تغییرات در این وزارتخانه بیان کرد: به طور طبیعی هر دستگاهی تغییراتی خواهد داشت و ما نیز تغییراتی داریم و هم در استان‌ها در هم در ستاد تغییراتی داشتیم و تعدادی نیز در مسیر استعلام برای تغییر هستند. دستگاه ما کاملا تخصصی و فنی است و تغییرات مبتنی بر سلایق و رویکرد‌های احساسی نخواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *