صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

دادگاه‌های صلح در مرکز استان آذربایجان غربی آغاز به کار کرد

۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵:۲۹
کد خبر: ۴۷۹۹۹۰۲
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از آغاز به کار دادگاه‌های صلح در مرکز استان از امروز اول آبانماه خبر داد.

خبرگزاری میزان-بیست و هشتمین جلسه شورای معاونین دادگستری استان آذربایجان غربی صبح روز سه شنبه اول آبانماه برگزار شد.

ناصرعتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این جلسه با تبریک و تسلیت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس شهید یحیی السنوار گفت: تبلیغات منفی دشمن صهیونی علیه شهید سنوار بسیار سنگین و گسترده بود، اما با عنایت ویژه خداوند متعال این تبلیغات منفی تبدیل به عزتی جاودانی شد و خفت و خواری هر چه بیشتر غاصبان صهیونی را سبب شد و همگان دیدند که عزتی که خداوند عنایت می‌کند هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع آن شود.

عتباتی در ادامه خطاب به معاونین خود گفت: در هماهنگی کامل با معاونت‌های قوه قضاییه باشند و با برقراری ارتباط موثر با آن‌ها امورات و کار‌ها را پیگیری نمایند و علاوه بر آن امکانات و لوازم مورد نیاز معاونت تحت تصدی خود را هم تامین نمایند.

وی افزود: یقیناً تعاملات و ارتباط مستمر با سطوح مدیریتی قوه قضائیه در رشد و توسعه دادگستری استان موثر و نتیجه بخش خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با اشاره به پرونده‌های مهم گفت: لازم است معاونین ناظر به صورت مستمر و مداوم بر روند پرونده‌های مهم و خاص حوزه قضایی نظارت داشته باشند تا این پرونده‌ها به بهترین شکل ممکن منتج به نتیجه شوند.

عتباتی به راه اندازی دادگاه‌های صلح هم پرداخت و گفت: شهرستان‌های استان دادگاه صلح را راه اندازی کرده اند و در مرکز استان هم از امروز ارجاع به شعب دادگاه صلح شروع می‌شود و رسیدگی‌ها رسماً در ارومیه آغاز می‌شود.

در ادامه جلسه اسدی سرپرست معاونت برنامه ریزی و آمار دادگستری استان آذربایجان غربی به ارائه آمار و عملکرد دادگستری استان در مهرماه پرداخت و اعضای شورای معاونین به بررسی این آمار پرداختند و پس از آن دستورات بعدی جلسه طرح و هریک از معاونین به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگاه های صلح

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *