صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: در صورت حمله نظامی به کشورمان ایران وارد کنش موثر خواهد شد/ تکرار وعده صادق تا حذف کامل رژیم صهیونیستی

۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹:۱۸
کد خبر: ۴۷۹۹۴۸۹
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه طبق منشور ملل متحد در حقوق بین‌الملل، در صورت نقض حاکمیت، کشورمان وارد کنش موثر خواهد شد گفت: رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند در صورت ارتکاب هر اشتباه و مخدوش کردن حاکمیت کشورمان وعده صادق ۳ و در صورت تکرار ۴ و الی آخر تا حذف این رژیم جنایتکار از صحنه روزگار انجام خواهد شد.

ابوالفضل ظهره‌وند در گفت‌وگو با میزان، درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی برای حمله نظامی به کشورمان اظهار کرد: در صورتی که این رژیم غاصب به کشورمان حمله کند از نظر حوزه مصالح و منافع امنیت ملی دفاع مشروع وظیفه قانونی و شرعی ما خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مجامع بین‌المللی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی ساکت و منفعل هستند ادامه داد: با اجازه برخی کشورهای غربی و آمریکا این رژیم کودک‌کش طی یک سال گذشته بالغ بر ۴۵ هزار نفر از غیرنظامیان را در غزه و فلسطین به شهادت رسانده است و قصد دارد همه منطقه را به آتش بکشد.

وی با اشاره به اینکه طبق منشور ملل متحد در حقوق بین‌الملل هر کشوری حق دارد در برابر تهدیدات خارجی از خود دفاع کند بیان داشت: وقتی حاکمیت کشورمان مورد تهدید و نقض قرار بگیرد به عنوان مثال مانند تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک کشورمان در ترور شهید اسماعیل هنیه، دست ما برای پاسخ باز است.

ظهره‌وند تاکید کرد: بر اساس منشور ملل متحد در حقوق بین‌الملل برای دفاع مشروع نیازی به رجوع به مرجع خاصی نیست، بلکه فقط کافیست به همین استناد که حاکمیت ملی ما نقض شده وارد کنش موثر شویم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند در صورت ارتکاب هر اشتباه و مخدوش کردن حاکمیت کشورمان وعده صادق ۳ و در صورت تکرار ۴ و الی آخر تا حذف این رژیم جنایتکار از صحنه روزگار انجام خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *