صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

طرح قاضی مدرسه در دبیرستان طالقانی بیرجند اجرا شد

۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰:۳۶
کد خبر: ۴۷۹۹۳۹۰
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان جنوبی در راستای اجرای طرح قاضی مدرسه در دبیرستان طالقانی بیرجند حضور پیدا کرد.

خبرگزاری میزان- سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان جنوبی در راستای توانمندسازی حقوقی و قضایی دانش آموزان مدارس با توجه به هماهنگی های بعمل آمده با مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور در یکی از کلاس های درس دبیرستان پسرانه طالقانی شهرستان بیرجند، به بیان مفاهیم حقوقی و کیفری مرتبط با دانش آموزان پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین زارع حسینی به موضوعاتی نظیر خشونت، اعتیاد و آسیب های رایج در بین دانش آموزان اشاره کرد و با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه در خصوص موضوعاتی که منجر به جرم و جنایت می شود مواردی را با هدف توسعه و ارتقای دانش حقوقی دانش آموزان مطرح کرد.

وی در ابتدای جلسه با حضور در دفتر مدیر مدرسه با مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان و معلمان مدرسه در مورد مسائل و آسیب های اجتماعی رایج بین دانش آموزان گفتگو کرد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان جنوبی در پایان با تاکید بر حضور همکاران قضایی که در این طرح ثبت نام کردند، خواستار پیگیری و اجرای این طرح با رویکرد پیشگیری رشدمدار از طریق ارائه دانش قضایی به دانش آموزان شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: طرح قاضی مدرسه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *