صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان فومن برگزار شد

۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰:۴۴
کد خبر: ۴۷۹۹۳۳۲
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان فومن با حضور معاون رئیس کل دادگستری استان گیلان در امور شورا‌های حل اختلاف و معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان، مسئول واحد نظارت و ارزشیابی قضات و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و اجرایی این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری میزان- آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان فومن با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین میرمحمدی معاون رئیس کل دادگستری استان گیلان در امور شورا‌های حل اختلاف و فریدون حسن‌پور معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان گیلان و مسئول واحد نظارت و ارزشیابی قضات و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و اجرایی این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرمحمدی معاون رئیس کل دادگستری استان گیلان در امور شورا‌های حل اختلاف  در این مراسم با اشاره به اهمیت نظارت در دستگاه قضایی، اظهار کرد: مدیران قضایی باید نظارت دقیق و مستمری بر عملکرد شعب داشته و در راستای رفع مشکلات اقدام کنند.

وی با بیان اهمیت صلح و سازش در جامعه، عنوان کرد: شورا‌های حل اختلاف باید در معیت دادگاه‌های صلح در راستای جلب رضایت و بخشش طرفین پرونده تلاش کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین میر محمدی بهره‌مندی از دادگاه صلح، نهاد‌های میانجیگری و داوری را از راهکار‌های کاهش ورودی پرونده به محاکم قضایی برشمرد.

وی در پایان با تاکید بر پایبندی به قانون، خاطر نشان کرد: بیشترین لغزش‌های مسئولین ماحصل عدم رعایت قانون است.

در پایان این مراسم علیرضا محمودی با حکم رئیس قوه قضاییه به سمت رئیس دادگستری شهرستان فومن منصوب و از تلاش‌های بهزاد براری رئیس سابق دادگستری این شهرستان قدردانی شد.

گفتنی است؛ علیرضا محمودی پیش از این سمت ریاست دادگستری شهرستان ماسال را بر عهده داشته است و بهزاد براری نیز به سمت رئیس دادگستری شهرستان صومعه سرا منصوب می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *