صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

پیام آیت‌الله مدرسی یزدی در پی شهادت یحیی السنوار

۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶:۵۰
کد خبر: ۴۷۹۹۱۶۴
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
عضو فقهای شورای نگهبان در پی شهادت یحیی السنوار، رهبر شاخه سیاسی حماس پیامی صادر کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شورای نگهبان، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان در پی شهادت یحیی السنوار، رهبر شاخه سیاسی حماس پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود بر قهرمانان ابدی که سراسر زندگی، جان خود را برکف گرفته و برای رهایی مردم خود درنده‌ترین وحشی‌های تاریخ و پشتیبانان آنان را بار‌ها به خاک مذلّت نشاندند و خواب راحت را از این دیو صفتان گرفتند.

یحیی السنوار، قهرمانی که با الهام از کلام مولا امیرالمؤمنین (علیه السلام)، سال‌های متمادی رژیم سفّاک صهیونی را به سخره گرفته بود و شجاعانه در صحنه‌های گوناگون در برابر ابر جنایت‌کاران تاریخ مقاومت کرد و در آخرین دور مبارزه‌اش بیش از یک سال ذلّت جهانی را به صهیونیست‌ها و حامیانشان مقتدرانه تحمیل کرد و اکنون در اوج سرافرازی و عزّت به شرف شهادت در راه حق نائل آمد.

این جانب فقدان این مبارز بزرگ و شجاع را به همه مسلمانان و به جبهه مقاومت، به‌ویژه حماس و جهاد اسلامی و حزب الله و مقام معظّم رهبری تسلیت گفته، علوّ درجات برای شهید و پیروزی اسلام را در همه جبهه‌ها، به‌خصوص جبهه لبنان و فلسطین از درگاه خداوند متعال قادر خواستارم.

این شهادت‌ها همیشه بوده است و لازمه نبرد با جبهه کفر است و نمی‌تواند عزم و اراده جبهه حق را در مبارزه با ظلم و کفر و تباهی سست کند.

صهیونیست‌های درنده و حامیان غربی آنان بدانند این پرچم مبارزه همچنان برافراشته و پر قدرت به عنایت الهی باقی خواهد ماند و آرامش برای غاصبین قدس، رویای دست نیافتنی خواهد بود و پیروزی نهایی نیز از آن جبهه حق است.

والله غالب على امره و هو للظالمین بالمرصاد

سیّد محمّدرضا مدرّسی (۱۴۰۳/۰۷/۲۷)

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *