صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

آیین تکریم و معارفه دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌های زیرکوه و درمیان برگزار شد

۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵:۱۸
کد خبر: ۴۷۹۸۹۶۰
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان زیرکوه با حضور رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان خراسان جنوبی، رئیس دادگستری شهرستان زیرکوه، امام جمعه، فرماندار و مسئولین اداری، نظامی و انتظامی و مردم شهرستان زیرکوه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.  

خبرگزاری میزان- جلسه شورای اداری شهرستان زیرکوه با دستورکار تکریم و معارفه دادستان شهرستان زیرکوه برگزار شد. در این جلسه از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، دادستان شهرستان، تقدیر و هادی عرب به عنوان دادستان جدید معارفه شد.

 رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان  خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به روایات و سیره اهل بیت (ع) گفت: بعد از انجام فرایض الهی، آنچه موجب تقرب به درگاه ذات الهی می‌شود خدمت به خلق خداوند است، خدمتی که صادقانه باشد و موجب بدبینی به نظام مقدس جمهوری اسلامی نباشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مختاری افزود: عملی ماندگار و مورد رضای خداوند متعال است که نفعش برای مردم باشد، این مصداق همان حدیث نبوی است که فرمودند محبوب‌ترین مردم کسی است که خدمت بیشتری به مردم کند و نفع بیشتری برای مردم داشته باشد.

فرماندار شهرستان زیرکوه نیز در این مراسم گفت: قوه قضاییه از مهم‌ترین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بدون حضور این قوه، امنیتی در کشور رخ نخواهد داد. 

وی با اشاره همکاری و هم افزایی مسئولان در شهرستان، اظهار کرد: ارتباط خوب بین دادستان و ضابطین قضایی و نیروی انتظامی باعث رسیدگی بسیاری از مشکلات در اسرع وقت شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی نبز گفت: شهرستان زیرکوه، یک شهرستان ولایی است و خوشبختانه در اغتشاشات چند سال گذشته حتی یک پرونده در شهرستان زیرکوه، تشکیل نشد.

دادستان سابق شهرستان زیرکوه ادامه داد: با وجود تلفیقی بودن شهرستان، تشیع و تسنن با رفاقت و برادری در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و هیچ مشکلی در این حوزه نداشتیم.

وی افزود: ما در پرونده‌ها بیشتر به دنبال حل مشکلات بودیم و نگاه ما به پرونده ها، نگاه صدق بوده است.

در این مراسم از زحمات چهار و نیم ساله دادستان سابق شهرستان زیرکوه تقدیر و هادی عرب به سمت دادستان جدید شهرستان زیرکوه منصوب شد.

مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان درمیان

مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان درمیان باحضور حجت‌الاسلام والمسلمین مختاری، رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان، امینی نسب معاون سیاسی فرماندار، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه موقت شهرستان، رئیس دادگستری شهرستان زیرکوه، مسولین شهرستانی وبرخی از روحانیون و مردم برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مختاری ضمن تاکید به انجام تکالیف جهت تحقق سند تحول قوه قضاییه بیان کرد: قوه قضاییه به اقتضای وظیفه ذاتی خود در راستای فرامین مقام معظم رهبری و سند تحول قوه قضاییه و تأکید آن ایشان برای به روز رسانی آن گام برداشته است.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری خراسان جنوبی گفت: ایجاد دادگاه‌های صلح در استان که پیشگام در این حوزه بود از جمله اقداماتی بود که در تحقق سند تحول قوه، نقش ایفا می‌کند.یکی دیگر از اقدامات در اجرای سند تحول، بحث رسیدگی‌های الکترونیک و برخط است که دستگاه قضایی خراسان جنوبی در بین استان‌های کشور در صدر می‌درخشد که نشان از همت و تلاش همکاران قضایی و اداری دادگستری استان و حوزه‌های قضایی تابعه است. 

در پایان مراسم دادستان جدید شهرستان درمیان از برنامه‌ها و اهدافش در جایگاه خطیر دادستانی سخن گفت و تأکید بر تعامل و همفکری برای پیشبرد اهداف نظام کرد.

دراین مراسم از زحمات عبدالهی دادستان سابق شهرستان تقدیر و حجت‌الاسلام والمسلمین سید هادی حسینی به عنوان دادستان جدید شهرستان درمیان معرفی شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: معارفه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *